تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

رشد ۴۰.۶میلیارد ریالی پرتفوی بورسی «سمگا»

شرکت گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران در صورت های مالی میان دوره ای ۶ماهه، از افزایش ۴۰میلیارد و ۶۷۳میلیون ریالی پرتفوی بورسی خود خبر داد.

به گزارش لحظه نگر مالی حسمان به نقل از خبرگزاری مهر، شرکت گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران صورت های مالی میان دوره ای ۶ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۸ را منتشر کرد. در این گزارش با سرمایه ۳هزار میلیارد ریالی سود هرسهم  ۴ریال اعلام شده است.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

این شرکت در گزارش ۶ماهه منتشر شده سود عملیاتی را ۱۳میلیارد و ۴۴میلیون ریال، سود خالص را ۱۲میلیارد و ۴۳۶میلیون ریال و سود انباشته پایان دوره را یک هزار و ۶۷۲میلیارد ریال اعلام کرده است

 

«سمگا» در گزارش صورت وضعیت پرتفوی سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس را با افزایش ۴۰میلیارد و ۶۷۳میلیون ریالی اعلام کرد. در این گزارش بهای تمام شده پرتفوی «سمگا» با افزایش ۳۰میلیارد و ۸۰۳میلیون ریالی به مبلغ ۳۲۰میلیارد و ۵۶۶میلیون ریال رسید و ارزش بازار پرتفوی بورسی این شرکت با رشد ۶۱میلیارد و ۴۲۱میلیون ریالی به مبلغ ۳۶۱میلیارد و ۲۳۹میلیون ریال بالغ شده است.

 

این شرکت در دوره مورد گزارش کل مبلغ واگذاری ها را ۷۴۴میلیارد و ۷۷میلیون ریال اعلام کرد و سود این واگذاری ها را ۴۶میلیارد و ۳۰میلیون ریال منتشر کرد. همچنین در این دوره سهام خریداری شده این شرکت برای پرتفوی بورسی آن به مبلغ ۷۲۸میلیارد و ۸۵۰میلیون ریال رسید.

 

 

«سمگا» در تشریح اهداف خود در خصوص ترکیب پرتفوی اعلام کرد که اهداف آتی مدیریت شرکت در جهت حفظ و افزایش میزان پرتفوی گردانی است. همچنین شرکت طی دوره مالی نسبت به کاهش هزینه های مالی اقدامات لازم را به عمل آورده و مبلغ ۴۵۶میلیون هزینه های کارمزد بانکی است

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics