تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

اساس کار اشتغال در کمیته امداد امام خمینی(ره) آموزش است

بندرعباس - مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: آموزش اساس کار اشتغال در کمیته امداد امام خمینی(ره) است.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری مهر ، علی الهیاری بعد از ظهر چهارشنبه در همایش تجلیل از مددجویان کار آفرین کمیته امداد استان هرمزگان اظهار کرد:  از سال ۹۴ تا کنون ۱۸ هزار و ۶۵۸ فرصت شغلی توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) در هرمزگان ایجاد شده است و هم اکنون ۲۹ هزار طرح اشتغال مددجویی نیز در هرمزگان فعال است.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید


وی ادامه داد: از مجموع تمام طرح‌های اشتغالزایی حدود هفت هزار طرح برای بیش از یک نفر و هزار ۱۰۰ طرح نیز تا سقف سه نفر شغل ایجاد کرده است.



مدیرکل کمیته امداد هرمزگان تصریح کرد: در شش ماه اول سال جاری هزار و ۸۵۰ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد استان هرمزگان ایجاد شده است.
 

الهیاری ابراز داشت: این همایش برای ایجاد انگیزه بیشتر و فضای کارآفرینی برگزار شد.
 

وی اظهار داشت: به زودی باشگاه کارآفرینان کمیته امداد امام خمینی(ره) در هرمزگان تاسیس خواهد شد.
 

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان ادامه داد: باشگاه کارآفرینان کمیته امداد هرمزگان برای برقراری ارتباط میان کارآفرینان با هدف بهره‌گیری از تجارب یکدیگر بوجود خواهد آمد.
 

الهیاری عنوان کرد: از میان تمام طرح‌های اجرا شده توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان هرمزگان ۴۸ درصد در زمینه خدمات، ۱۸ درصد در زمینه صنایع دستی، ۳۲ درصد در زمینه دامداری، هشت درصد در زمینه کشاورزی، سه درصد در زمینه صنعتی و معدنی و دو درصد هم در حوزه شیلات و آبزیان انجام شده است.
 

وی گفت: آموزش اساس کار اشتغال در کمیته امداد امام  است.
 

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان تصریح کرد: از سال ۹۴ تا کنون، ۶۶ هزار و ۵۹۹ نفر از مددجویان در دوره‌های مهارت آموزی و مهارت افزایی این نهاد شرکت کرده اند.
 

الهیاری اظهار داشت: از سال ۹۴ تا نیمه نخست سال جاری ۲۵۰ میلیارد تومان از محل تسهیلات قرض الحسنه بانک های عامل و ۴۶ میلیارد تومان از محل اعتبارات کمیته امداد برای اجرای طرح های اشتغالزایی به مددجویان تجت حمایت پرداخت شده است.

 

وی ابراز داشت: هشت درصد از محصولات کشاورزی، ۱۰ درصد از محصولات دامپروری، شش درصد از شیلات و آبزیان، ۱۶ درصد از صنایع دستی، پنج درصد از فعالیت های صنفی و ۱۳ درصد از خدمات استان مربوط به مددجویان کمیته امداد است.

مدیر کل کمیته امداد هرمزگان مطرح کرد: میانگین درآمد طرح‌های خدماتی برای افراد تحت پوشش کمیته امداد دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و صنایع دستی ۹۰۰ هزار تومان است.

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics