تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

احداث و مقاوم سازی ۱.۹ میلیون مسکن روستایی در کشور

نور - معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کشور گفت: در یک دهه اخیر یک میلیون و ۹۰۰ هزار واحد مسکونی در روستاها احداث و مقاوم سازی شده است.

به گزارش لحظه نگر حسمان  به نقل از خبرگزاری مهر، محمدرضا شاملو شامگاه چهارشنبه پس از افتتاح یک طرح عمرانی در بخش بلده نور با بیان اینکه کارهای بزرگی در سطح کشور استان و منطقه در حال انجام است افزود: در نور و محمودآباد ۵۵ پروژه اجرایی داشتیم که در حوزه عمران روستایی، بهسازی محیط روستا ، ایمن سازی روستاها و ساختمان ها و ابنیه های روستایی بوده است.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

 

وی اظهار داشت: در سطح استان بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار صرف ۵۰۰ پروژه شده که با مدیریت پروژه ها، برگزاری مناقصه ها و گرفتن پیمانکار ، اکثر پروژه ها در زمان مقرر و با کیفیت خوبی به اجرا رسیده است.

 

وی ادامه داد: ۴۶۰۰ پروژه در سال گذشته در روستاهای سطح کشور در حوزه آسفالت معابر روستایی داشتیم و طی چهارسال گذشته علیرغم همه تنگناها و مشکلاتی که با آن روبرو بودیم در ۱۱ هزار و ۳۵۰ روستا بیش از ۹۳ میلیون مترمربع در مسیری به طول بیش از ۱۱ هزار و ۸۰۰ کیلومتر آسفالت انجام شده است.

 

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن ادامه داد: در حوزه مسکن روستایی طی یک دهه گذشته حدود یک میلیون و ۹۰۰ هزار مسکن در روستاها ساخته شده است و امسال هم ساخت ۲۰۰ هزار مسکن روستایی در دست اقدام است.

 

شاملو با بیان اینکه وام مسکن هم از ۲۵ میلیون به ۴۰ میلیون تومان افزایش یافته است اظهار امیدواری کرد که روند ساخت و بهسازی مسکن روستایی شتاب گیرد.

 

پل مواصلاتی کلیک بخش بلده شهرستان نور اردیبهشت ماه امسال کلید خورد و با هزینه ۲۵ میلیارد ریال طی شش ماه تکمیل شد و ۱۴ میلیارد ریال اعتبار توسط بنیاد مسکن و ۱۱ میلیارد توسط راه و شهرسازی استان تامین شده است.

 

با بهره برداری از این پل راه ارتباطی روستاهای مرچ،یالرود،حطر،ورزن،کلیک را به بخش و شهرستان نور فراهم شده است.

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics