تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

بدهی ۷۰ میلیارد ریالی مشترکان آملی به شرکت گاز

آمل - رئیس شرکت گاز ناحیه آمل از بدهی ۷۰ میلیارد ریالی مشترکان به شرکت گاز خبرداد و گفت: برای پیشرفت پروژه‌های عمرانی مردم و واحدهای تولیدی به ما کمک کنند.

 به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری مهر ،رضا علیزاده از بدهی ۷۰ میلیارد ریالی مشترکان آملی به شرکت گاز خبرداد و گفت: مبلغی حدود ۴۰ میلیارد ریال مختص به مشترکان خانگی و ۳۰ میلیارد ریال بدهی واحدهای تولید آمل می‌باشد که انتظار می‌رود در راستای پیشرفت پروژه‌های عمرانی به ما کمک کنند.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید


رئیس گاز ناحیه آمل با بیان اینکه فاز اول انتقال خط لوله گاز امام‌زاده هاشم (ع) به منطقه پلور بخش لاریجان در حال انجام است، افزود: برای این پروژه ۷۰۰ میلیارد ریال تخصیص یافته است که بر اساس مسئولان محلی پلور، با خط انتقال این مهم ۵ هزار مشترک تا سال آینده از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.
 

علیزاده با اشاره یه اینکه فاز دوم انتقال گاز در منطقه لاریجان از پلور به گزنگ میباشد که در مرحله انتخاب پیمانکار قرار دارد،ادامه داد: در حال حاضر در منطقه لاریجان ۴ روستا و یک شهر با هزار و ۵۰۰ مشترک دارای گاز طبیعی به روش سی‌ان‌جی استفاده می‌کنند.

 

 

وی اظهار داشت: در سال جاری با توجه به خط انتقال گاز سمنان - کیاسر - ساری ما در شهرستان آمل هیچ‌گونه افت فشار گاز نخواهیم داشت.

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics