تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

رونق بوم‌گردی از برنامه‌های اصلی برای توسعه گردشگری است

گرمسار -‌ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان از ارائه تسهیلات ارزان‌قیمت برای توسعه گردشگری توسط دولت خبر داد و گفت: رونق بوم‌گردی از برنامه‌های اصلی برای توسعه گردشگری است.

 

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری مهر، حبیب الله خجسته پور عصر جمعه در  ششمین جشنواره ملی فرهنگی، ورزشی، آئینی اقوام ایران (جشن بهار مهربانی) به میزبانی گرمسار ضمن بیان اینکه رونق بوم‌گردی از برنامه‌های اصلی برای توسعه گردشگری است، ابراز داشت: خوشبختانه تسهیلات ارزان قیمت نیز به همین منظور در اختیار سرمایه‌گذاران قرار می‌گیرد.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی ضمن بیان اینکه دولت تدبیر و امید و وزارت میراث فرهنگی به منظور توسعه گردشگری، تسهیلات ویژه‌ای را در اختیار سرمایه‌گذاران قرار می‌دهد، افزود: چند برابر شدن بوم‌گردی‌ها طی چند سال گذشته حاصل اجرای برنامه‌های موفق دولت و استقبال خوب مردم است.

 

‌معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بابیان اینکه مردم از جشنواره‌ها استقبال می‌کنند، ابراز داشت: طی سال‌جاری این چندمین جشنواره استانی است که در شهرستان‌های مختلف استان برگزار می‌شود که باید گفت این امر یکی از بهترین راه‌ها برای تبادل فرهنگی بین اقوام و قبایل ایران‌زمین است.

 

خجسته‌پور ضمن بیان اینکه اجرای موفق این‌گونه جشنواره‌ها باعث شد تا مردم استان سمنان بافرهنگ و آداب‌ورسوم دیگر استان‌های کشور آشنا شوند، تصریح کرد: دولت نیز تمام تلاش خود را به‌منظور بسترسازی و اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی و آئینی در سطح کشور به کار گرفته است. ‌

 

وی ضمن بیان اینکه با توجه به قدمت و تاریخ کهن استان سمنان و وجود اماکن سنتی و باستانی می‌توان با اجرای نظیر این‌گونه جلسات در راستای جذب گردشگر و توسعه صنعت گردشگری گام برداشت، افزود: توسعه فرهنگ بوم‌گردی استان سمنان از تغییر کاربری و احیاء اماکن باستانی و خانه‌های روستایی حاصل می‌شود که با استقبال بسیار خوب مردم مواجه شده است. ‌

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics