تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

برخورد جدی با احتکار و گرانفروشی در استان مرکزی مدنظر است

اراک- معاون امور اقتصادی استاندار مرکزی گفت: رصد دقیق بازار و برخورد جدی با احتکار و گرانفروشی در استان مرکزی مدنظر قرار دارد.

 

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری مهر،سعید فرخی عصر دوشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: طرح سهمیه بندی بنزین با توجه به نگاه، عملکرد و سطح بالای دانایی مردم با بهترین شرایط در سطح استان مرکزی در حال انجام است.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی ادامه داد: طی روزهای اخیر، گزارش تیم های بازرسی استان در بین ۶۰ هزار نفر کسبه در استان، تخلف یک یا دو نفر را نشان می دهد که منجر به پلمب شده است و از شرایط آرام قیمت ها در استان حکایت دارد.

 

فرخی گفت: تعداد تماس های مردمی با سامانه ۱۲۴ در روزهای اخیر حاکی از ۶۰ مورد شکایت است و این میزان تخلفات اعلام شده وضعیت عادی در استان مرکزی را نشان می دهد.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی بیان داشت: نسبت به تولید کنندگان و عرضه کنندگان عمده کالا باید دقت لازم را به عمل آورد و هرگونه احتکار و عدم عرضه باید با جدیت مورد رصد و برخورد قرار بگیرد.

 

وی گفت: هیچ گونه افزایش قیمت در کالاها و ارایه خدمات در استان قابل قبول نیست البته بعضی از افزایش قیمت ها مانند قیمت فلزات، طبیعی است.معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی عنوان کرد: اگر بنا به دلایلی افزایش نرخی صورت پذیرد، باید طی مراحل قانونی انجام شده و نباید خودسرانه باشد.

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics