تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی خبرداد؛ تعهدات بیمه درمانی بازنشستگان ۱۵ درصد افزایش یافته است

رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی جزییات بسته تعهدی بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان را تشریح و حق بیمه کسر شده بابت این امر در بسته خدمتی جدید را به ازای هر نفر ۴۴ هزار تومان اعلام کرد.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری چابک آنلاین،  علی اصغر بیات جمعیت کنونی تحت پوشش بیمه تکمیلی درمان را ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر اعلام کرد و گفت: این درحالیست که این جمعیت در سال ۹۲ که بیمه درمان تکمیلی را آغاز کردیم، دو میلیون و ۳۰۰ هزار نفر بود. این امر نشان دهنده استقبال بازنشستگان از بیمه تکمیلی است و به همین دلیل کانون عالی باتوجه به اهمیت موضوع و صرف صلاح و ملاحظات خود سعی کرده شرکتی را انتخاب کند که بتواند توان مدیریتی و مالی داشته باشد و جمعیت بزرگ بازنشستگان را پوشش درمانی دهد؛ در این راستا با حساسیتی ویژه موضوع بیمه تکمیلی دنبال و قرار داد مربوطه را نهایی کردیم.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی با بیان اینکه مشمولینی که از سال‌های گذشته و پیش از این در لیست قرار داد بیمه تکمیلی قار داشتند به صورت خودکار در لیست قرارداد جدید نیز قرار می‌گیرند اظهار کرد: به آن عده از بازنشستگانی که بیمه تکمیلی ندارند، در قرارداد جدید، سه ماه فرصت داده شده تا به کانون‌های بازنشستگان محل سکونت خود مراجعه و فرم ثبت نام را برای خود و افراد تحت تکفل پر کنند. همچنین افرادی نیز هستند که به هر علتی ممکن است تمایل به این خدمات نداشته باشند؛ این افراد نیز سه ماه فرصت دارند به کانون‌های بازنشستگان مراجعه کنند و انصراف دهند و اگر حق بیمه‌ای نیز از این افراد کسر شده، به آنها عودت داده می‌شود.

 

بیات در پاسخ به اینکه آیا حق پرداختی بیمه تکمیلی نسبت به سال قبل تفاوتی کرده است؟ گفت: سال قبل حق بیمه به ازای هر نفر ۳۸ هزار و ۲۰۰ تومان بود، اما امسال این رقم ۴۴ هزار تومان است. سازمان تامین اجتماعی در پرداخت حق بیمه مشارکت دارد و به ازای هر نفر ۳ هزار تومان متقبل شده است که سالانه حدود ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد.

منبع خبر: چابک آنلاین
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics