تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

اصناف پلدختر حق افزایش قیمت کالاها را ندارند/ برخورد با متخلفان

پلدختر- رئیس تعزیرات حکومتی پلدختر با اشاره به اجرای طرح اصلاح قیمت بنزین گفت: اصناف و بازاریان حق هیچگونه افزایش قیمت کالاها را ندارند.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری مهر ، اسکندر محمدی شامگاه سه شنبه در جلسه تنظیم بازار شهرستان پلدختر اظهار داشت: باتوجه به سهمیه بندی سوخت و اصلاح قیمت بنزین و این که ممکن است برخی از صنوف با سوء استفاده از این شرایط فعلی به افزایش قیمت کالاهای خود اقدام کنند؛ تعزیرات حکومتی به عنوان مرجع رسیدگی با عاملان تخلفات اقتصادی برخورد قانونی خواهد کرد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید



وی افزود: ازاین رو تعزیرات حکومتی شهرستان برای برخورد با صنوف متخلف آماده دریافت هرگونه شکایات و گزارشات مردمی در این رابطه است.
 

رئیس تعزیرات حکومتی پلدختر به نرخ کرایه تاکسی ها اشاره کرد و گفت: تاکسی های درون شهری و برون شهری حق هیچگونه افزایش نرخ کرایه تاکسی ندارند و با هرگونه تخلف دراین زمینه به شدت برخورد می شود.
 

وی از همشهریان و مردم شهرستان پلدختر خواست که تخلفات صنفی از جمله گران فروشی، کم فروشی، احتکار کالاهای اساسی، تقلب، عرضه خارج از شبکه و عرضه کالاهای غیر بهداشتی را به تعزیرات حکومتی گزارش دهند.
 

محمدی یاد آور شد: چنانچه به شهروندی از ناحیه تخلفات صنفی خساراتی وارد شود، می تواند شکایات کتبی خود را اعلام کند تا متخلفان علاوه بر محکوم شدن به جریمه نقدی، در حق شاکی خصوصی نیز حکم به پرداخت خسارات صادر شود.

 

 

رئیس تعزیرات حکومتی پلدختر از تمام کسبه و بازاریان که باتوجه به قانون نظام صنفی حقوق مشتریان را رعایت می کنند، تقدیر کرد.

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics