تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

۷۶ قطعه زمین به سیل‌زدگان معمولان واگذار شد

پلدختر- بخشدار معمولان گفت: ۷۶ قطعه زمین به سیل‌زدگان شهر معمولان که منازل مسکونی آن‌ها در جریان سیل از بین رفته، واگذار شد.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری مهر ، سید حبیب الله موسوی شامگاه سه شنبه در جلسه تنظیم بازار شهرستان پلدختر اظهار داشت: ۹۸ منزل مسکونی ساکنان شهر معمولان بر اساس نقشه های کارشناسی در حریم رودخانه واقع شده و زمین معوض برای احداث منازل مسکونی در اختیار آنها قرار می گیرد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید


وی افزود: تاکنون واگذاری زمین معوض به سیل زدگان معمولان تعیین تکلیف نشده بود که باتلاش و پیگیری استاندار و فرماندار پلدختر مشکل زمین با قرعه کشی رفع و در مرحله اول در تیرماه سال جاری ۱۲۱قطعه و در مرحله دوم ۷۶ قطعه در آبان ماه به آنها واگذار شده است.
 

بخشدار معمولان گفت: پنج قطعه زمین باقی مانده که مقرر شد در بازه زمانی یک هفته ای به پنج نفر از سیل زدگان این شهر واگذار شود؛ بنابراین با این اقدام پرونده زمین سیل زدگان معمولان بسته می شود.

موسوی روند ساخت احداث مسکن سیل زدگان معمولان را مطلوب توصیف کرد و به خاطر تعیین تکلیف زمین های معوض به آنان و فیصله دادن به این مشکل از استاندار لرستان، فرماندار پلدختر و بنیاد مسکن اردبیل تقدیر کرد.

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics