تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

تعمیر و احداث ۴۷۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد لرستان

لرستان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان گفت: ثمره سیل ویرانگر تعمیر ۲۶۰۰ واحد مسکونی و احداث ۲۱۰۰ واحد مسکونی مددجویان امداد بوده است.

 

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری ایسنا، جاسم محمدی فارسانی در آیین افتتاح ۵۰۰ واحد مسکونی مددجویان آسیب‌دیده در سیل ۹۸، اظهار کرد:  بعد از سیل امسال شاهد سیل محبت و همدلی مردم ایران زمین به لرستان بودیم و براساس تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه باید تمام خسارات سیل جبران شود و خانواده مددجویان آسیب دیده نباید نگران وسایل زندگی، مسکن و اشتغال باشند وی ادامه داد: در ابتدا کمیته امداد به ۲۰ هزار و ۷۰۰ خانوار سیل زده دو ماه مستمری پرداخت کرد که مبلغی معادل ۱۱.۴ میلیارد تومان شد.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

محمدی فارسانی اضافه کرد: در سیل مهمترین و اولویت کار ما برای مددجویان آسیب‌دیده مسکن آنها بود که پس از بررسی‌های انجام‌شده ۲۵۸۳ واحد نیازمند تعمیرات بودند که برای این مهم دو میلیون تومان بلاعوض و پنج میلیون تومان وام کارگشایی پرداخت کردیم.وی گفت: تا پایان مردادماه امسال تمام تعمیرات مربوط به ۲۵۳۸ واحد انجام و ۲۱۰۷ واحد نیازمند احداث بودند که تا امروز ۵۰۱ واحد از آنها احداث شده است.

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان بیان کرد: همچنین ۱۶۵۰ زمین در اختیار امداد و مددجویان برای احداث مسکن قرار گرفته است و یکی از دغدغه هایی که داریم این است که برای ۴۰۰ تا ۴۵۰ واحد مسکونی که زمین نداریم تکلیفشان مشخص نیست.

 

محمدی فارسانی اضافه کرد: تاکنون خیرین ۷.۲ میلیارد تومان برای ساخت مسکن مددجویان هزینه شده است.وی گفت: این رقم به‌جز تفاهم‌نامه‌ای است که با دانشگاه آزاد و وزارت بهداشت داریم و پیش‌بینی می‌شود این رقم به ۱۱میلیارد تومان برسد.

 

این مسئول با بیان اینکه ثمره این سیل ویرانگر تعمیر ۲۶۰۰ واحد مسکونی و احداث ۲۱۰۰ واحد مسکونی مددجویان امداد بوده، بیان کرد: تا دهه فجر ۱۶۵۰ واحد در استان احداث خواهد شد و چنانچه زمین در اختیارمان قرار دهند ساخت ۴۵۰ واحد بلاتکلیف را به انجام خواهیم رساند.

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics