تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

اعتبارات جاری استان ۱۷.۹ درصد بوده است

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه لرستان گفت: جذب اعتبارات استان رشد خوبی داشته است.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری ایسنا ،سمانه حسن‌پور، در شورای برنامه‌ریزی و توسعه لرستان در مورد اعتبارات پژوهشی استان اظهار کرد: بودجه اعتبارات پژوهشی را از سرجمع اعتبارات استان کم کرده و به بخش پژوهش اختصاص خواهیم داد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید


وی در ادامه با انتقاد از اینکه برخی دستگاه‌ها نظیر شهرداری‌ها گزارشات خود را به سازمان مدیریت استان واصل نکردند، گفت: نیاز این دستگاه‌ها گزارشات خود را هرچه سریع‌تر به ما ارسال کنند.

 

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه لرستان بیان کرد: به لحاظ اعتباری سال سختی را خواهیم داشت البته تلاش‌های زیادی را برای جذب بودجه در استان کرده‌ایم.
 

حسن‌پور گفت: اعتبارات جاری کشور ۱۳.۸ درصد است و این درحالیست که این رقم در لرستان ۱۷.۹ درصد در نظر گرفته شده و در مجموع در جذب اعتبارات استان رشد خوبی داشته است.
 

وی اضافه کرد: سهم قابل توجهی از اعتبارات استانی قسمتی از اعتبارات توازن بوده که به یکسری از پروژه‌ها از محل اعتبارات توازان اعتبار داده شده است.

 

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه لرستان بیان کرد: نیاز است دستگاه‌ها عملکرد خود را دقیق به وزارتخانه‎ها اعلام تا در امر بودجه‌ریزی مواردی نادیده گرفته نشود.

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics