تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

تحقق 86 درصدی هدف‌گذاری اشتغال استان کرمانشاه

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از تحقق ۸۶ درصدی اشتغال پیش بینی شده برای استان در سال جاری خبر داد.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری ایسنا ، حسن عزیزی در جلسه کارگروه اشتغال استان کرمانشاه با اشاره به هدفگذاری ایجاد بیش از ۵۹ هزار و ۶۰۰ فرصت شغلی برای سال جاری در استان، افزود: از ابتدای امسال تا کنون بیش از۵۱ هزار شغل در کرمانشاه ایجاد شده که تحقق ۸۶ درصدی هدفگذاری اشتغال استان را نشان می‌دهد.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید


وی یادآور شد: از این میزان شغل ایجاد شده ۳۱ هزار مورد در سامانه رصد ثبت شده و مابقی اشتغال حوزه کارهای عمرانی است.در ادامه این جلسه محسن دارابی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با اشاره به سهمیه ۱۸ هزار و ۴۰۰ نفری ایجاد اشتغال که برای این حوزه تعیین شده، گفت: چنین اشتغالزایی با توجه به نیرو و امکاناتی که داریم از توان ما خارج است.

وی با بیان اینکه این سازمان تعهد ایجاد ۱۰ هزار و ۴۰۰ شغل را پذیرفته، یادآور شد: از این میزان تا کنون ۶۳۱۸ شغل ایجاد کردیم و مابقی تعهد را نیز تا پایان سال محقق خواهیم کرد.

دارابی افزود: از بیش از ۱۰ هزار فرصت شغلی که برای حوزه صنعت، معدن و تجارت استان هدف‌گذاری شده حدود هفت هزار مورد در بخش بازرگانی و سه هزار مورد در حوزه صنعت و معدن است.

نوربخش حاتمی رییس سازمان جهادکشاورزی استان کرمانشاه نیز از ایجاد ۸۵۶۰ فرصت شغلی در استان در حوزه کشاورزی خبر داد و عنوان کرد: این در حالی است که هدفگذاری امسال در حوزه جهاد کشاورزی ۹۹۵۲ شغل بوده است.

وی تاکید کرد: اشتغالزایی حوزه جهادکشاورزی در سال گذشته نیز ۴۱۱۴ مورد بوده که بیش از هدف گذاری ۳۷۴۶ شغلی بوده که برای این سال در نظر گرفته شده بود.

 

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics