تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

کشف ۱۷ دستگاه ارز دیجیتال در رشت

گیلان فرمانده انتظامی رشت از کشف ۱۷ دستگاه ارز دیجیتال(بیت کوین) و متعلقات آن به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری ایسنا، سرهنگ علی رمضانی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: به منظور جلوگیری از قاچاق کالا و ارز و برخورد با مفسدان اقتصادی، طرح تشدید و مبارزه با قاچاق به عنوان یکی از مهمترین اولویت‌های فرماندهی انتظامی رشت در دستور کار قرار گرفت.این مقام انتظامی افزود: در اجرای این طرح، پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یکی از مخلان امنیت اقتصادی در شهرستان رشت شدند.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

 رمضانی تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت شهرستان با همکاری ماموران انتظامی زیباکنار پس از کسب اطلاعات لازم در این زمینه با هماهنگی مرجع قضائی در بازرسی از یک منزل، ۱۷ دستگاه ارز دیجیتال (بیت کوین) کشف کردند.وی گفت: برابر نظر کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

 

فرماندهی انتظامی شهرستان رشت پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و خاطرنشان کرد: خرید و مصرف کالای قاچاق و هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی باعث اخلال در عرضه تولیدات داخلی، تعطیلی کارخانه‌ها و افزایش بیکاری است.

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics