تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

اعضای باشگاه پژوهشگران دانشگاه آزاد در اولویت جذب هیات علمی

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد از تصویب آیین نامه جدید این باشگاه خبر داد و گفت: اعضای باشگاه در اولویت جذب هیات علمی قرار دارند.

 

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری مهر، بابک نگاهداری از تصویب آیین نامه تسهیلات دانشجویی و دانش‌آموزی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان در شصت و پنجمین جلسه هیات امنای باشگاه خبر داد و اظهار کرد: با توجه به تغییرات رویکرد باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان از تسهیلات محوری به فعالیت محوری، آیین نامه تسهیلات به روز رسانی شد و در شصت و پنجمین جلسه هیات امنای باشگاه پژوهشگران و نخبگان با حضور قائم مقام دانشگاه به تصویب رسید.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد درباره تغییرات این آیین نامه گفت: از مهمترین تغییرات این آیین نامه نسبت به آیین نامه قبل، اعطای تسهیلات در راستای توانمندسازی هدفمند اعضای باشگاه در جهت  تربیت نیروی متخصص کشور، پرورش مدیران و پژوهشگران آینده دانشگاه آزاد اسلامی است.

 

نگاهداری اضافه کرد: از دیگر تغییرات مهم این آیین نامه این است که متقاضی عضویت اصلی در باشگاه الزاما باید دانشجوی شاغل به تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی یا دانش ­آموز شاغل به تحصیل در مدارس سما باشد.

 

وی با بیان این مطلب که متقاضیان عضویت می ­توانند با عناوین پژوهشگر، استعدادهای درخشان یا استعداد برتر عضو اصلی باشگاه شوند، خاطرنشان کرد: دو نوع عضویت وابسته و عضویت افتخاری نیز در آیین نامه جدید تعریف شده است.

 

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد با اشاره به اینکه محدوده سنی عضویت در آیین نامه جدید از ۸ تا ۳۵ سال تعریف شده است، تصریح کرد: همچنین تسهیلاتی برای تیم داری، شرکت در رویدادها و مسابقات، حمایت از طرح های حاصل از نظام موضوعات (سامانه پایش)، شرکت در نمایشگاههای علمی، توانمندسازی کارآفرینی و ...  در نظر گرفته شده اند.

 

نگاهداری همچنین از در اولویت قرار گرفتن اعضای باشگاه در جذب هیات علمی در دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و گفت: در جلسه هیات امنای باشگاه، قائم مقام دانشگاه و ریاست مرکز جذب هیات علمی دانشگاه آزاد از در اولویت قرار گرفتن اعضای باشگاه در جذب به عنوان هیات علمی در دانشگاه آزاد خبر داد.

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics