تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

پرداخت ۱۳ هزار و ۳۸۰ میلیارد تومان تسهیلات در مرحله چهارم اشتغال روستایی

مدیر برنامه های اشتغال فراگیر با بیان اینکه ۸۷ درصد متقاضیان طرح اشتغال روستایی دیپلم و کمتر بوده اند گفت:کل طرح های ارسال شده به بانک های عامل ۱۶۲هزار و ۴۲۵ طرح است، طرح هایی که در شبکه بانکی تا کنون پرداخت شده است نزدیک به ۱۰هزار میلیارد تومان است.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری تسنیم، رامین اسدی، مدیرپروژه های سرمایه گذاری در برنامه های اشتغال فراگیر رباره آخرین وضعیت عملکرد اعطای تسهیلات  اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری گفت: کل طرح های ارسال شده به بانک های عامل 162هزار و 425 طرح است.  حدود 10 هزار میلیارد تومان هم تسهیلات به طرح هایی که در شبکه بانکی بوده است پرداخت شده است.  در مجموع 80درصد اعتبار ابلاغی برای پرداخت تسهیلات روستایی که به وزارت کار ارائه شده بود پرداخت شده است.

اسدی درباره پیش بینی ایجاد اشتغال در طرح اشتغال روستایی گفت:پیش بینی ایجاد اشتغال جدید و اشتغال ایجاد شده 260 هزار و 442 نفر  است. این پیش بینی از ابتدای طرح تا کنون است.از این میزان حدود 60 درصد شغل جدید ایجاد شده است و 40 درصد باقی مانده شغل ایجاد خواهد شد.

 

مدیرپروژه های سرمایه گذاری در برنامه های اشتغال فراگیر در خصوص دسته بندی اختصاص تسهیلات به طرح های خرد، کوچک و بزرگ افزود:   97 درصد این اعتبارات به طرح های کمتر از 10 نفر اشتغال( خرد)  بوده و هدف ما رسته ها بوده است.

منبع خبر: تسنیم
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics