تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

قیمت محصولات تولیدی استان بوشهر کنترل شود/ برخورد با گرانفروشان

بوشهر - استاندار بوشهر با اشاره به انتظار مردم برای برخورد جدی با گرانفروشان، گفت: قیمت محصولات تولیدی استان بوشهر کنترل شود.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری مهر، عبدالکریم گراوند صبح سه‌شنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان بوشهر اظهار داشت: پیگیری‌های لازم برای تامین سوخت قایق‌های صیادی و آژانس‌های تاکسی تلفنی صورت گرفته تا دغدغه‌های این قشر رفع شود.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی با تاکید بر لزوم افزایش امکانات سازمان صنعت، معدن و تجارت برای نظارت و بازرسی قیمت کالا و خدمات تصریح کرد: نظارت‌ها باید بیشتر شود تا شاهد آرامش بازار و کنترل قیمت‌ها باشیم.
 

استاندار بوشهر با تاکید بر مشارکت فرمانداران در تامین نیاز سازمان صنعت در گشت‌های نظارتی و بازرسی بازار خاطرنشان کرد: کنترل قیمت محصولات تولیدی استان بوشهر باید در اولویت باشد.

وی تصریح کرد: استان بوشهر به عنوان قطب تولید گوجه‌فرنگی کشور شناخته می‌شود و اگر قیمت محصول در برخی نقاط کشور افزایش یافته است، معقول نیست که در استان بوشهر نیز شاهد افزایش بی‌رویه قیمت این محصول باشیم.
 

گراوند خواستار راه‌اندازی بازارچه‌های میوه و تره‌بار در مناطق مختلف بوشهر به منظور دسترسی بهتر مردم شد و اضافه کرد: بازارچه‌های میوه و تره‌بار در پنج نقطه بوشهر راه‌اندازی شود.

وی با اشاره به نقش مهم اطلاع‌رسانی در کنترل قیمت کالا و خدمات، بیان کرد: انتظار مردم این است که با تخلف اقتصادی و کسانی که قیمت‌ کالا و خدمات را افزایش می‌دهند بر اساس قانون برخورد و اطلاع رسانی شود.

استاندار بوشهر خواستار استفاده از ذخایر مرغ برای تامین نیاز مردم با قیمت مصوب و جلوگیری از افزایش قیمت شد و گفت: دغدغه تامین سوخت تاکسی تلفنی‌ها، قایق‌های صیادی، وانت‌بارها و پیک‌ موتوری‌ها برطرف می‌شود.

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics