تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

عملکرد بورس اوراق بهادار تهران منتشر شد

شرکت بورس اوراق بهادار طی 6 ماه 45 درصد از پیش بینی هایش را محقق کرده بود.

 

شرکت بورس اوراق بهادار تهران در دوره شش ماهه نخست سال مالی 96 مبلغ 38 ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت و به 15 درصد از پیش بینی هایش رسید که در مقایسه با دوره مشابه سال مالی قبل معادل 56 درصد کاهش داشت.

 

شرکت بورس اوراق بهادار تهران پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه 96 را حسابرسی نشده و با سرمایه معادل یک هزار و 250 میلیارد ریال متشر کرد.

 

شرکت بورس اوراق بهادار تهران پیش بینی درآمد هر سهم برای سال مالی منتهی به 29 اسفندماه 96 را مبلغ 247 ریال اعلام کرد و طی شش ماهه نخست امسال مبلغ 38 ریال سود به ازای هر سهم اختصاص داد و به 15 درصد از پیش بینی هایش رسید.

 

گفتنی است این شرکت در شش ماهه نخست سال مالی 95 با اختصاص مبلغ 94 ریال سود به ازای هر سهم معادل 45 درصد از پیش بینی هایش را محقق کرده بود.

 

بر اساس صورت های مالی منتشر شده از سوی این شرکت سود خالص شش ماهه نخست امسال نیز مبلغ 62 میلیارد و 754 میلیون ریال و سود خالص هر سهم مبلغ 50 ریال اعلام شده است در حالی که سود خالص هر سهم در شش ماهه سال مالی 95 مبلغ 113 ریال بوده است.

 

به سود خالص هر سهم نیز سود انباشته ابتدای سال اضافه شد و در نهایت مبلغ 264 میلیارد و 195 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

 

منبع خبر: اخبار پولی مالی
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics