تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

۵۸ فقره پرونده تخلف صنفی در استان زنجان تشکیل شده است

زنجان-مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان، گفت: ۹۰ مورد بازرسی توسط ۳ اکیپ بازرسی از واحدهای صنفی زنجان انجام گرفته و ۵۸ فقره پرونده تخلف بعد از گران شدن بنزین در استان تشکیل شده است.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری مهر ،مرتضی ممیزی با بیان اینکه بازرسی ها از بازار توسط تعزیرات حکومتی استان زنجان به جد دنبال می شود، گفت:  ۹۰ مورد بازرسی توسط ۳ اکیپ بازرسی از واحدهای صنفی انجام گرفته و ۵۸ فقره پرونده تخلف بعد از گران شدن بنزین در استان تشکیل شده است. 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی عمده تخلفات واحدهای صنفی در استان زنجان را درج نکردن قیمت و صادر نکردن فاکتور اعلام کرد. 

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: از زمان گران شدن بنزین تاکنون،  قیمت کالاهای اساسی در استان زنجان افزایش نیافته است و بیشترین تخلفات واحد های صنفی در شهرستان های زنجان، ابهر و قیدار بوده است. 
 

ممیزی با بیان اینکه با توجه به افزایش  قیمت بنزین، افزایشی در قیمت کالاها و حمل و نقل نقلیه عمومی نداریم، گفت: نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی و بازار توسط تعزیرات حکومتی استان  زنجان تشدید شده است. 
 

وی افزود: تمام بازرسین و روسای شعب تعزیرات حکومتی استان زنجان در آماده باش هستند و هر گونه افزایش قیمت ممنوع  است. 

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: تعزیرات حکومتی استان زنجان با هر گونه گرانفروشی و افزایش قیمت کالا و حمل و نقل عمومی  مقابله می کند و با متخلفین برخورد می کند. 

ممیزی ابراز کرد: از شهروندان تقاضا می شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف با سامانه ۱۲۴ تماس بگیرند.

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics