تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

رزرو هتل آنلاین چه مزیت‌هایی دارد؟

آگاهی از تجربیات زنده یک گردشگر که هتل خود را در شهر مقصد سفر به صورت آنلاین رزرو کرده، راهنمای خوبی برای مسافران در تدارک یک اقامتگاه مناسب است.

به گزارش لحظه نگر مالی حسمان به نقل از خبرگزاری ایسنا، بنابراعلام پرشین هتل، رزرو هتل را در اولین سفرم به مشهد حضوری انجام دادم. زمانی که به مشهد رسیدم برای اینکه اقامت خوبی داشته باشم به تعدادی از هتل‌های لوکس مشهد مراجعه کردم که متاسفانه با تکمیل ظرفیت آن‌ها و قیمت‌های بالا مواجه شدم. به همین دلیل مجبور شدم یکی از هتل‌های معمولی مشهد را بدون شناخت از ارائه‌ی خدمات هتل رزرو کنم، همین امر موجب شد تا از اقامتم رضایت نداشته باشم.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

 

رزرو هتل را برای سفر دومم به مشهد با توجه به تجربه‌ی اولم تصمیم گرفتم تا بصورت تلفنی انجام دهم، به همین دلیل از طریق موتور جست و جو به دنبال شماره هتل‌های خوب در مشهد بودم اما متاسفانه به دلیل تنوع شماره‌ها و یا در دسترس نبودن آن ها سردرگم شدم، به همین دلیل این هم گزینه‌ی خوبی برایم نبود.

رزرو هتل را برای اینکه به خوبی انجام دهم، برایم این سوال پیش آمد که چطور ممکن است با هزینه‌ی پرداختی پایین اقامت رضایت بخشی داشته باشم؟ به همین دلیل تصمیم گرفتم تا سری به سایت‌های گردشگری بزنم، تا اینکه به سایت معتبر پرشین هتل برخورد کردم.

 

رزرو هتل بصورت آنلاین را انتخاب کردم، آن هم به دلیل اطلاع از خدمات کامل هتل‌ها و تنوع قیمت‌ها که به من کمک کرد تا آنچه را که مد نظر دارم به راحتی انتخاب کنم. به همین دلیل برای رزرو آنلاین هتل با شماره ۰۵۱۳۸۰۹۶ سایت پرشین هتل تماس گرفتم، خانم هاتف کارشناس مجرب سایت با اطلاعات دقیق به من کمک کرد تا بهترین انتخاب را انجام دهم.

رزرو هتل را تنها در ذهن داشتم، که خانم هاتف از مزیت‌های تور مشهد به بنده گفتند، این مورد نظرم را به خود جلب کرد بگونه‌ای که ترغیب به تهیه‌ی تور مشهد شدم.

 

تور مشهد انتخابی که من انجام دادم؟

تور مشهد هوایی را خانم هاتف به بنده معرفی کردند. اما من به دلیل فوبیای پرواز، هیچ رضایتی برای تهیه‌ی تور هوایی نداشتم به همین دلیل مخالفت کردم اما ایشان من را راهنمایی کردند که سفرم را می‌توانم با انتخاب از بین تنوع قطارها به بهترین نحو انجام دهم.

تور مشهد زمینی محبوب‌ترین گزینه نزد من بود، اما به دلیل اینکه تور مشهد با قطار شهاب را قبلا تجربه کرده بودم و رضایت چندانی از آن نداشتم برایم اهمیت داشت که در این سفرم به مشهد بهترین قطار را انتخاب کنم تا در طول مسیر متوجه ی گذر زمان نباشم.

 

تور مشهد را برای اینکه بدون دغدغه تجربه کنم، قطار پنج ستاره فدک را انتخاب کردم. قطار فدک به دلیل ارائه‌ی خدماتی همچون: فرش قرمز برای استقبال، سرو نوشیدنی خوشامدگویی، سرو عصرانه، سرو پیش غذا و غذای اصلی، ارائه‌ی سرویس خواب با بهترین کیفیت و... باعث شد تا انتخاب من باشد.

تور مشهد تنها به چگونگی رفت و آمد بستگی ندارد به همین دلیل برای اینکه اقامت خوبی داشته باشم این گزینه برایم مطرح بود که اقامتی را داشته باشم که خارج از فضای کوچک هتل باشد. از این رو کارشناس سایت پرشین هتل، هتل آپارتمان آرمان را به بنده معرفی کردند. تور مشهد را با اقامت در هتل آپارتمان آرمان تهیه کردم. این امور خوشبختانه مطابق با واقعیت بود بگونه‌ای که سفری به یادماندنی و رضایت بخشی داشتم.

 

هتل آپارتمان آرمان بهترین انتخاب من

هتل آپارتمان مشهد را خانم هاتف به من پیشنهاد دادند که من به دلیل سختگیری، برای اینکه اقامت خوبی نداشته باشم قبول نکردم اما زمانی که خانم هاتف هتل آپارتمان آرمان را دقیق و کامل برایم توضیح دادند و عکس هتل آپارتمان آرمان را که مشاهده کردم واقعا برایم جالب بود! به همین دلیل پیشنهاد خانم هاتف را پذیرفتم.

هتل آپارتمان مشهد را زمانی که برای یک اقامت عالی قبول کرده بودم کمی استرس داشتم که نکند خلاف آنچه که فکر میکنم باشد! تا اینکه از زمان ورودم به لابی هتل آپارتمان آرمان با مشاهده چیدمان لوکس و مجلل لابی با خودم گفتم چطور ممکن است که اینقدر زیبایی در یک هتل آپارتمان ملاحظه کنم.

 

هتل آپارتمان مشهد را تا قبل از اینکه در هتل آپارتمان آرمان قرار بگیرم یک فضای کوچک و معمولی فرض میکردم. بگونه‌ای که  آپارتمان آرمان با این همه امکانات رفاهی بالا و لوکس دور از انتظارم بود.

هتل آپارتمان مشهد و تجربه‌ی اقامت رویایی در سوئیت ویژه دو تخته هتل آپارتمان آرمان، این اتاق به دلیل دیزاین لوکس با استفاده از رنگ‌های شاد در اقلام اتاق باعث شد تا اقامت رویایی داشته باشم و مشکلی را در طول اقامتم حس نکنم. با انتخاب این هتل آپارتمان و استفاده از خدمات منظم و شیک نظیر: فضای سبز فوق العاده زیبا، آلاچیق، کافی شاپ ۲۴ ساعته (سرو انواع کیک‌ها، خوراکی‌ها، نوشیدنی‌های گرم و سرد در فضایی بسیار لوکس و آرام بخش)، استخر(تمیز و شیک)، سالن بدنسازی، رستوران فضای باز و... باعث شد تا بهترین‌ها را از سفر به مشهد تجربه کنم.

 

هتل آپارتمان مشهد را می‌توانید با مراجعه به سایت پرشین هتل مشاهده کنید و از طریق تماس با شماره ۰۵۱۳۸۰۹۶ متناسب با آنچه که می‌خواهید رزرو کنید تا علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه، اقامت خوب و منحصر به فردی مانند من تجربه کنید.

 

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics