تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

۲۴۲۰ میلیارد تومان برای مردم پرداخت شده است

بوشهر - رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: تاکنون دو هزار و ۴۲۰ میلیارد تومان کمک معیشتی حاصل از مدیریت مصرف سوخت به مردم پرداخت شده است.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری مهر، محمدباقر نوبخت صبح پنجشنبه که به منظور افتتاح پروژه های عمرانی و بررسی مصوبات سفر هیات دولت به استان بوشهر سفر کرده دربدو ورود در جمع خبرنگاران به طرح کمک حمایتی دولت اشاره کرد و  اظهار داشت: مبالغ پرداختی از ۵۵ هزار تومان تا ۲۰۵ هزار تومان خواهد بود که تا الان حدود دو هزار و ۴۲۰ میلیارد تومان پرداخت شده است.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی در خصوص افرادی که از این لیست جا افتاده اند نیز گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی موظف شده درخواست تمام کسانی که متقاضی دریافت این حمایت معیشتی هستند، با سرعت و مدیریت بررسی کرده و به سازمان برنامه‌ و بودجه اعلام نماید تا بتوانیم متقاضیان را تحت‌پوشش این طرح قرار دهیم.
 

 وی به برنامه‌های خود در استان بوشهر نیز اشاره کرد و ادامه داد: از جمله برنامه‌های این سفر پیگیری مصوبات سفر پیشین رئیس جمهور و هیئت وزیران به استان بوشهر است.

نوبخت بیان داشت: همچنین در این سفر قرار است ۵۰۰ واحد از دوهزار واحد مسکونی که برای عزیزان تحت ‌پوشش کمیته‌امداد با همکاری مشترک سازمان برنامه و بودجه و کمیته امداد آماده شده است واگذار شود.

وی یادآور شد: بازدید از  راه‌آهن که یکی از کارهای مهم و ضروری هست و شرکت در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان و ستاد اقتصاد مقاومتی از دیگر برنامه ها در استان بوشهر است.

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics