تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

سرمایه گذاری بیش از 5 هزار میلیاردی برای توسعه فرآوری ذغالسنگ طبس

خراسان جنوبی/ استاندار خراسان جنوبی از رایزنی‌های انجام شده برای سرمایه گذاری دولت از طریق شرکت شستا گفت و تصریح کرد: به زودی سرمایه گذاری بیش از 5 هزار میلیاردی در راستای توسعه فرآوری ذغالسنگ طبس اتفاق خواهد افتاد.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری ایسنا ،محمدصادق معتمدیان، با حضور در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره پروفسور صدقی، خراسان جنوبی را مهد علم، فرهنگ و هنر خواند که مفاخر فراوانی را تربیت کرده و زادگاه مشاهیری همچون آیت الله تهامی،آیت الله نابغ آیتی، پروفسور معتمدنژاد، پروفسور گنجی و... است.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی ادامه داد: تجلیل از شخصیت‌های ماندگار علاوه بر ترویج اخلاق حسنه قدرشناسی، می‌تواند الگوسازی برای جوانان را نیز به همراه داشته باشد. وی با تأکید بر لزوم تبیین آثار و افکار بزرگان و یادکردن از زحمات آن‌ها در عصر حاضر خاطرنشان کرد: بدون تردید اشاعه فرهنگ تقدیر از نخبگان به دلیل نقش بی بدیل آنان در تکامل ظرفیت‌های علمی و فرهنگی و ایجاد روحیه نشاط و پویایی بین اندیشمندان و اقشار مختلف از رسالت‌های حوزه‌های فرهنگی است.

 

معتمدیان به تشریح برنامه‌های توسعه‌ای دولت در شهرستان طبس پرداخت و گفت: بهبود وضعیت راه‌ها یکی از مطالبات مردم  است و از آن جایی که محور طبس از کریدورهای اصلی استان به شمار می‌رود برای رفع این نیاز هماهنگی‌هایی با وزارت راه و شهرسازی صورت گرفته است.
 

وی افزود: تخصیص 500 میلیارد ریال اعتبار برای محور فردوس- بجستان و اخذ مجوز از سازمان برنامه و بودجه و وزارت راه و شهرسازی برای تزریق اعتبار لازم  به پروژه طبس - بشرویه از جمله اقداماتی است که در این زمینه صورت گرفته است.
 

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: به جهت بهبود وضعیت ارتباطات شهرستان طبس با استان‌های کرمان، یزد و اصفهان نشست‌هایی با وزارت راه و شهرسازی انجام شده و از آن جایی که مسئولیت اجرای این پروژه‌ها با شرکت زیرساخت است  برای تخصیص اعتبار و اجرای کار هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.
 

معتمدیان اظهار کرد: در پی سفر سه ماه پیش وزیر نیرو و بازدید از نیروگاه حرارتی، هفته گذشته موافقت رییس جمهور با واگذاری پروژه احداث کارخانه فرآوری فروسلیس آلومینیوم توسط کشور قزاقستان اخذ شد و این پروژه به زودی آغاز به کار خواهد کرد.
 

وی آغاز عملیات اجرایی پروژه انتقال آب از نیروگاه طبس، تأمین مسکن روستایی و شهری و تأمین زیرساخت‌های لازم برای احداث شهرک گلخانه‌ای را از دیگر اقدامات دولت در راستای اشتغالزایی و رفع نیازهای شهرستان برشمرد.

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics