تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

تکلیف مدعی العموم به پلیس فتا در خصوص فعالیت تور‌های غیرمجاز در فضای مجازی

علیمحمدی با بیان اینکه از تردد تور‌های غیرمجاز توسط پلیسی راهور جلوگیری می‌شود و تردد منوط به ارائه مجوز است، گفت: پلیس فتا مکلف شد تا در خصوص فعالیت تور‌های غیرمجاز در فضای مجازی را رصد نماید.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از میزان ،عبدالرضا علیمحمدی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان چهارمحال و بختیاری در خصوص مصوبات جلسه کمیته فرعی ستاد قضایی اقتصاد مقاومتی در خصوص مشکلات تور‌ها و باغ‌های گردشگری، تصریح کرد: در این خصوص مقرر شد تا نظارت بر باغ‌های گردشگری و خانه‌های مسافر و سایر اماکن گردشگری از ناحیه ارگان‌های ذی‌ربط تشدید شود.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: مقرر شد تا کاربری ملکی باغ‌های گردشگری حفظ شود و کارگروهی با حضور پلیس اماکن و سازمان راهداری و حمل و نقل پایانه‌های استان و امور اراضی استان و سایر ارگان‌های مرتبط تشکیل شود و برای باغ‌هایی که دارای مشکل نیستند مجوز صادر و از ادامه فعالیت مابقی باغ‌ها نیز جلوگیری شود.
 

وی با اشاره به تکلیف پلیس فتا در خصوص فعالیت تور‌های غیرمجاز در فضای مجازی تصریح کرد: پلیس فتا مکلف شد تا فعالیت تور‌های غیرمجاز در فضای مجازی را رصد نماید و موارد تخطی شناسایی و معرفی شود و همچنین فعالیت مجازی تور‌های مجاز نیز مورد نظارت قرار گیرند.

 
علیمحمدی خاطرنشان کرد: مقرر شد اداره میراث فرهنگی و گردشگری از ظرفیت بخش خصوصی در چارچوب قانون در توسعه گردشگری استان چهارمحال و بختیاری استفاده کند و گزارشی در این خصوص به دبیرخانه شورای حفظ حقوق بیت‌المال (حقوق عامه) ارائه شود.
 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان چهارمحال و بختیاری در پایان عنوان کرد: همچنین مقرر شد تا از تردد تور‌های غیرمجاز توسط پلیس راهور جلوگیری شود و تردد منوط به ارائه مجوز شود.

منبع خبر: میزان
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics