تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

سقوط ۵۰۰ دلاری قیمت بیت کوین؛ مقاومت شکسته نشد

نمودار قیمت بیت کوین پس از عدم موفقیت در عبور از سطح ۷,۸۰۰ دلار، شاهد یک سقوط ۵۰۰ دلاری بود. این اتفاق در حالی به وقوع پیوست که تعداد زیادی از تحلیلگران برای رسیدن بیت کوین به هدف ۸,۰۰۰ دلار انتظار می‌کشیدند. هم‌اکنون پادشاه ارزهای دیجیتال در محدوده ۷,۳۰۰ دلار خرید و فروش می‌شود.

به گزارش لحظه نگر مالی حسمان به نقل از خبرگزاری ارز دیجیتال، پس از آغاز روند افت قیمت بیت کوین که از صبح روز گذشته آغاز شد، آلت کوین‌ها نیز راه سقوط در پیش گرفتند و در ۲۴ ساعت گذشته کاهش‌های قابل توجهی را به ثبت رساندند.
سقوط ۵۰۰ دلاری قیمت بیت کوین؛ مقاومت شکسته نشد.


 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

در حالی که برخی تحلیل‌ها از احتمال بالای بازگشت بیت کوین به محدوده ۸,۰۰۰ دلار خبر می‌داد، تعداد دیگری از تحلیلگران نیز با اتکا به قیمت بسته شدن کندل ماهانه بیت کوین در نوامبر، آن را به عنوان مرجعی برای حرکات قیمت در ماه‌های بعدی قرار دادند. با این حال قیمت بیت کوین شب گذشته در سطح ۷,۵۵۰ دلار بسته شد تا یک نشانه منفی دیگر به جمع تمامی علائم نزولی که بیت کوین ماه‌ها با آن درگیر است، اضافه شود.

 

علی‌رغم ریزش کلی بازار در حال حاضر آلت کوین‌ها که از چند ماه قبل ارزش خود را در برابر بیت کوین حفظ کرده‌اند، همچنان در حال تلاش برای کاهش سلطه بیت کوین از بازار ارزهای دیجیتال هستند. در حال حاضر ارزش کل بازار حدود ۲۰۳ میلیارد دلار است که نسبت به هفته گذشته خود تفاوت چندانی نداشته است.
سقوط ۵۰۰ دلاری قیمت بیت کوین؛ مقاومت شکسته نشد
 

با وجود اینکه جو منفی در بازار ارزهای دیجیتال حاکم شده، قرار داشتن در آخرین ماه از سال میلادی اغلب یک اتفاق غیرمنتظره برای بیت کوین و کل بازار به همراه داشته است. با در نظر داشتن این واقعیت و اینکه تعدادی از تحلیل‌ها به احتمال رشد آلت کوین یا به اصطلاح شروع آلت سیزن در ماه دسامبر اشاره دارند، باید منتظر حرکت بعدی این بازار بود.

 

منبع خبر: ارز دیجیتال
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics