تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

اجرای طرح پاک‌سازی و دستگیری ۵۳ سارق حرفه‌ای در اهواز

فرمانده انتظامی کلان‌شهر اهواز از دستگیری ۵۳ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار با ۱۲۲ فقره انواع سرقت ظرف سه روز گذشته در این شهرستان خبر داد.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری مهر،این مقام انتظامی تصریح کرد: مأموران انتظامی با اقدامات تخصصی و اطلاعاتی ۵۳ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار، یک سارق به عنف، دو خرده‌فروش مواد مخدر و شش عامل تیراندازی را شناسایی و پس از هماهنگی مرجع قضایی طی چند عملیات ضربتی و هماهنگ در مخفیگاه خودشان دستگیر کردند.

 

سرهنگ دالوند بیان داشت: مأموران انتظامی در راستای اجرای این طرح مقدار ۲۱۲ گرم انواع مواد مخدر، تعدادی از اموال سرقتی و تعداد ۱۲ قبضه سلاح غیرمجاز ( ۴ قبضه سلاح جنگی و ۸ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز ) به همراه ۱۴۵ فشنگ مربوطه نیز کشف کردند.وی افزود: متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیس به ۱۲۲ فقره انواع سرقت در سطح شهرستان اهواز اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز با بیان اینکه در این راستا ۳۷ موتورسیکلت و ۱۶ خودرو متخلف توقیف و ۱۸ معتاد نیز دستگیر و به مراکز ترک اعتیاد تحویل داده شد؛ عنوان کرد: نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی با سارقان و مخلان امنیت و آرامش به شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics