تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

اعطای۷میلیاردریال تسهیلات به مشاغل خانگی حوزه صنایع دستی درمرکزی

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی استان مرکزی از پرداخت ۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال تسهیلات برای راه اندازی مشاغل خانگی حوزه تولید صنایع دستی در این استان طی سال جاری خبر داد.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از بازار کارا ، قاسم کاظمی با اعلام خبر فوق گفت: این تسهیلات برای حمایت از تولیدات صنایع دستی و تحقق شعار سال به ۷۷ نفر از فعالان رشته های مختلف صنایع دستی در تمامی شهرستان های استان پرداخت شده است و در سال رونق تولید اشتغال زایی در حوزه صنایع دستی با جدیت حمایت می شود.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی استان مرکزی افزود: معرفی این هنرمندان به بانک ها به منظور برخورداری از اعتبارات قرض الحسنه با تسهیلات کم بهره بوده است که برای هر شغل خانگی مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال در نظر گرفته شده و در حال پرداخت به معرفی شدگان از سوی این اداره کل می باشد.
کاظمی با اشاره به اینکه مشاغل خانگی می تواند با تسهیلات اندک فرصت شغلی برای متقاضی فراهم کند، بیان کرد: امیدواریم با حمایت های انجام شده از تولیدات صنایع دستی استان و معرفی این محصولات در نمایشگاه های استانی و ملی، تعداد افراد شاغل به کار در این حوزه تا پایان سال افزایش پیدا کند.

 

منبع خبر: بازارکارا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics