تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

واگذاری ۴۸ طرح سرمایه گذاری در حوزه موقوفات شهرستان بافت

رئیس اوقاف شهرستان های بافت، رابر و ارزوئیه از فراهم شدن زمینه ۴۸ فرصت سرمایه گذاری در حدود موقوفات شهرستانهای این اداره خبر داد.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری مهر ،مهدی شریف اظهار کرد: با تغییر رویکرد در نحوه واگذاری اراضی و املاک موقوفات، از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۴۸ فرصت سرمایه گذاری در قالب عقد مشارکت مدنی در حوزه شهرستان های بافت، رابر و ارزوئیه شناسایی شده که پس از انجام مراحل قانونی و اخذ مجوز از مراجع ذی صلاح به افراد متقاضی واگذار می شود.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی افزود: این فرصت های سرمایه گذاری با رعایت طرح های تفصیلی شهری و هادی روستایی و نیاز منطقه احصا شده اند و شامل پروژه هایی نظیر ساخت کلینیک درمانی، پاساژ، کشت گل محمدی، ساخت زائر سرا، اقامت گاه بوم گردی، کاشت درخت و موارد تجاری و صنعتی هستند.
 

شریف تصریح کرد: رویه های غلطی که در سالهای گذشته در سازمان وجود داشته باعث شده از سرمایه موقوفات آنگونه که لازم بوده استفاده بهینه ومطلوب نشود و همین امر موجب شد که تقریبا از سال ۸۸ به بعد واگذاری زمین تحت هر شرایطی با اعطای حق تملک اعیان به افراد، مطلقا ممنوع شود.
 

وی تاکید کرد: با سیاستهای اخیر سازمان اوقاف از این پس هرگونه واگذاری زمین صرفا در قالب مشارکت مدنی و سرمایه گذاری خواهد بود که این امر می تواند به توسعه شهری رونق تولید در روستاها کمک شایانی کند و باعث احیای بهتر اراضی موقوفات شود.

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics