تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

تشکیل ۱۰۰۰ پرونده برای واحدهای صنفی و غیرصنفی متخلف خراسان جنوبی

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از تشکیل هزار و ۱۳ پرونده برای واحدهای صنفی و غیرصنفی مختلف استان خبر داد.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری مهر، علی تهوری پیش از ظهر شنبه در جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۷۳ هزار مورد بازرسی از واحدهای اقتصادی استان انجام شده است.
 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی با بیان اینکه در این بازرسی ها بیش از هزار و ۱۳ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی و غیرصنفی متخلف در استان تشکیل شده است، بیان کرد: این پرونده ها برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.
 

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی، ارزش ریالی این پرونده ها ۲۷ میلیارد و ۶۹۲ میلیون ریال اعلام کرد.
 

بازگشت ۱۱ میلیارد ریال به مردم

تهوری با اشاره به اینکه در مواردی که شکایت مردمی وجود دارد و تخلف محرز می شود مبالغی نیز به شاکیان برگشت داده می شود، تصریح کرد: از ابتدای سال با پیگیری و تشکیل پرونده های تخلف بالغ بر ۱۱ میلیارد و ۱۰۳ میلیون و ۹۰۷ هزار ریال نیز به شاکیان و مردم برگشت داده شده است.
 

وی همچنین از دریافت چهار هزار و ۵۵۳ مورد گزارش مردمی از طریق سامانه تلفنی ۱۲۴ خبر داد و گفت: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی مراتب را به سامانه ارتباطی ۱۲۴ اعلام تا ضمن بررسی گزارش با متخلفین برخورد قانونی صورت گیرد.
 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار نیز در این جلسه با بیان اینکه خراسان جنوبی نخستین استان در جذب و تامین برنج مورد نیاز در میان سایر استان ها بوده است، اظهار کرد: از تمامی اعضای کمیسیون تنظیم بازار انتظار داریم تا هر آنچه در توان دارند برای جذب حداکثری اقلام مورد نیاز استان و پیگیری سایر امور مرتبط از مرکز تلاش کنند.

 

مشیرالحق عابدی بر ادامه انجام طرح نظارتی و بازرسی ها از سوی دستگاه های ذی ربط تأکید کرد و گفت: همچنین نیاز است که جلسات ویدئوکنفرانس با شهرستان ها در قالب جلسات تنظیم بازار برگزار و گزارش شهرستان ها از این طریق نیز دریافت شود.

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics