تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

تلاش عمان برای افزایش تجارت با ایران

وزیر تجارت عمان با بیان اینکه این کشور از طریق کریدور شمال جنوب می تواند بخشی از نیازهای خود را برای امنیت غذایی را تامین کند، گفت: اهتمام ویژه ای برای توسعه روابط تجاری با ایران داریم.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری مهر، علی بن مسعود بن علی السنیدی امروز در «هجدهمین کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و عمان» گفت: در شرایط فوق العاده ای قرار داریم و بحران اقتصادی جهانی بسیاری از کشورها را با مشکلات بسیاری مواجه ساخته که در این میان نیاز دارد تلاش کنیم تا روابط تجاری و اقتصادی خود را با کشورهایی همچون ایران افزایش دهیم.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وزیر تجارت و صنایع عمان افزود: در این میان بر این باوریم که با همکاری بخش خصوصی دو طرف حجم مبادلات تجاری میان ایران و  عمان را گسترش دهیم.وی افزود:  در این هیات رسمی بیش از سی تن از تجار عمانی حضور دارند که نماینده تمام بخش های اقتصادی هستند و تلاش می کنند تا زمینه همکاری با بخش های مختلف اقتصادی ایران را فراهم نمایند. این در شرایطی است که پادشاهی عمان به تازگی قوانین اقتصادی را مصوب کرده است که از جمله آن قوانین مربوط به شرکت های تجاری، ورشکستگی و سرمایه گذاری خارجی است که می تواند مزایای زیادی را برای تجار به همراه داشته باشد.

 

علی بن مسعود بن علی السنیدی تصریح کرد: در حوزه توافق حمل و نقل دریایی بین پادشاهی عمان و ایران که به امضا خواهد رسید تمام تلاش مان را خواهیم کرد تا بتوانیم تشویق سرمایه گذاری و افزایش سطح همکاری های تجاری را به همراه داشته باشیم.

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics