تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

معافیت مالیاتی کارمندان ۳میلیون تومان

مطابق مصوبه نهایی بودجه ۹۹ در دولت، معافیت مالیات بر درآمد ماهیانه حقوق‌بگیران و کارمندان، از دو میلیون و ۷۵۰ هزار تومان به سه میلیون تومان رسید

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از تازه های حسابداری، سخنگوی دولت با اشاره به پایان بررسی لایحه بودجه سال ۹۹ در دولت گفت: سقف این بودجه ۴۸۰ هزار میلیارد تومان است. علی ربیعی در نشست امروز خود در حاشیه جلسه هیات دولت، اظهار داشت: در بودجه ۳۰ میلیارد دلار برای تامین مالی خارجی برای حوزه دولتی و خصوصی در نظر گرفته شد. ۱۰.۵ میلیارد دلار نیز برای تامین کالاهای اساسی با ارز ۴۲۰۰ تومانی نیز مشخص شد و ۶۰ هزار میلیارد تومان نیز برای طرح‌های عمرانی اختصاص یافت.

 

وی ادامه داد: با هماهنگی وزارت نفت قرار شد وسایل گرمایشی بی خطر برای ۱۰۰ هزار کلاس تامین شود و ۱۵ هزار میلیارد ریال نیز برای گازرسانی به روستاها و طرح‌های نیمه تمام اختصاص یافت.ربیعی خاطرنشان کرد: معافیت مالیاتی کارمندان نیز از دو میلیون و ۷۵۰ هزار تومان به سه میلیون تومان رسید. درباره اخذ مالیات نیز مذاکراتی انجام شد که در این مذاکرات توافق وزیر اقتصاد نیز به دست آمد و تمرکز ما بر دریافت مالیات از کسانی است که فرار مالیاتی دارند.

منبع خبر: تازه های جسابداری
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics