تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

پرونده مسکن مهر پایان ۹۹ بسته می‌شود/افزایش ۵میلیونی وام مسکن مهر

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از تکمیل این طرح تا پایان سال ۹۹ به جز پروژه هایی با پیشرفت کمتر از ۳۰ درصد و یا دارای پرونده حقوقی خبر داد.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری مهر، علی نبیان درباره آخرین وضعیت مسکن مهر اظهار داشت: مسکن مهر از سوی سه دستگاه پیگیری می شود؛ یکی شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر که بنیاد مسکن آن را در دست اقدام دارد؛ مسکن مهر شهرهای جدید از سوی شرکت عمران شهرهای جدید در حال ساخت و تکمیل است؛ سازمان ملی زمین و مسکن نیز موظف به اجرای طرح مسکن مهر در سایر شهرهاست.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی افزود: پروژه های مسکن مهر که در حیطه اختیارات سازمان ملی زمین و مسکن است، با سرعت بالایی در حال ساخت و تحویل به متقاضیان هستند و هر هفته با مدیران کل راه و شهرسازی استان ها جلساتی برای تکمیل این طرح در شهرهای مختلف برگزار می کنیم.

 

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن افزود: با توجه به اینکه بخشی از پروژه های مسکن مهر از سوی تعاونی های مسکن احداث و واگذار می شود، از نماینده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دعوت کرده ایم در جلسات مدیران سازمان ملی زمین و مسکن با مدیران استانی راه و شهرسازی حاضر باشند با حضور نمایندگان وارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این جلسات شورای مسکن اجتماعی، این فرآیند تسریع شده است.

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics