تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

افتتاح ۳ سرای نوآوری تهران در ۲۲ بهمن ماه/ماموریت مطالعاتی به جای فرصت مطالعاتی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی‌ با اشاره به اینکه در روز ۲۲ بهمن ماه سه سرای نوآوری در تهران در حوزه‌های مختلف افتتاح خواهند شد، گفت: سرای نوآوری در واحد علوم و تحقیقات نیز تاسیس شده و در اصفهان در حال افتتاح است.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری ایسنا، محمد مهدی طهرانچی امروز در جمع خبرنگاران با تاکید بر آنکه جای جمعیت دانشجویی یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفری دانشگاه آزاد که ۳۸ درصد جمعیت دانشجویی کل کشور را تشکیل می‌دهند، در انتخاب دانشجویان نمونه خالی بوده است، گفت: امیدوار هستیم با تدبیر مسئولان آموزش عالی این جمعیت پر تلاش سهمی در انتخاب دانشجویان نمونه و برگزیده داشته باشند.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی با اشاره به تشکیل صندوق‌های پژوهش و فناوری به منظور حمایت از طرح‌های پژوهشی دانشجویان گفت: در سراهای نوآوری بستر برای همه دانشجویان فراهم است. سرای نوآوری در واحد علوم و تحقیقات تاسیس شده، در اصفهان در حال افتتاح است و همچنین در ۲۲ بهمن ماه نیز سه سرای نوآوری جدید در حوزه‌های مختلف در تهران افتتاح خواهد شد و نگاه جدید دانشگاه آزاد بسترسازی برای حضور جوانان و حرکت برای تغییر وضعیت اقتصادی است.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی‌ با اشاره به مذاکراتی که با نیروهای مسلح به منظور مهارت آموزی سربازان صورت گرفته است، گفت: در حال ایجاد فضای جدید هستیم تا جوانان در حین خدمت سربازی از امکانات وسیع دانشگاه بهره‌مند شوند و مهارت بیاموزند. ضمن آنکه پیشنهاد استارتاپ سربازان را نیز مطرح کرده‌ایم.

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics