تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

بهار شاخص در پایان پاییز

شاخص بورس تهران امروز با افزایش ۳۲۲۴ واحدی عدد ۳۳۵ هزار و ۷۹۱ واحد را نمایش داد. شاخص هم وزن نیز به رقم ۱۰۴ هزار و ۱۷۹ واحد رسید. شاخص بازار اول به کانال ۲۴۲ هزار واحدی وارد شد و شاخص بازار دوم نیز عدد ۶۹۱ هزار واحد را نمایش داد. امروز آیفکس نیز از ۴۳۵۱ را ثبت کرد.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری سنا، امروز با دست به دست شدن چهار میلیارد و ۶۰۱ میلیون سهم و اوراق بهادار طی ۵۳۱ هزار نوبت داد و ستد، ارزش معاملات به بیش از ۲۲۹۷ میلیارد تومان رسید.در معاملات امروز نمادهای "فارس"، "شتران" و "شبندر" به ترتیب با ۳۴۶، ۳۰۹ و ۳۰۴ واحد افزایش بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل نمادهای "رمپنا"، "فملی" و "فخاس" به ترتیب با ۳۵۰، ۱۷۹ و ۸۲ واحد کاهش بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را ثبت کردند.

 

همچنین امروز "وتجارت"، "وبملت" و "فاراک"  پربیننده ‌ترین نمادهای بورسی بودند. از سوی دیگر در پایان داد و ستد امروز بورس تهران، خودرو برترین گروه صنعت بود و فلزات اساسی و فرآورده های نفتی به ترتیب جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند. امروز شاخص بورس تهران برای شانزدهمین روز متوالی  مثبت بود و  رکورد جدیدی ثبت کرد. نماگر بازار با رشد سه هزار واحدی کانال  ۳۳۵ هزار واحدی را فتح کرد.

منبع خبر: سنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics