تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

استارتاپ‌های حوزه اجتماعی مشارکت‌های مردمی را گسترش می‌دهد

معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور در نشست مشترک با رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) راه‌اندازی استارتاپ‌های حوزه اجتماعی را راهی برای توسعه مشارکت مردمی در امور خیریه دانست.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری ایسنا، سورنا ستاری امروز در نشست با سید مرتضی بختیاری، رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) با موضوع همکاری‌های بیشتر در حوزه توسعه فناوری‌های نوین که در ساختمان مرکزی کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد، بر گسترش فرهنگ کارآفرینی در کمیته امداد تاکید کرد و افزود: کارآفرینان بزرگ دنیا همه با سختی فعالیت خود را آغاز کردند و برای پیاده‌سازی کسب و کار خود از شکست نهراسیدند. در غیر این صورت با پول دولت و دیگران نمی‌توان به موفقیت رسید. پس در این میان شناسایی افراد دارای ایده و با اعتماد به نفس اقدام مهمی است که مراکز نوآوری و سرمایه‌گذاران خطرپذیر آن را تسهیل می‌کنند.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

ستاری ادامه داد: مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز افرادی سختی کشیده‌اند که می‌توانند برای راه‌اندازی استارتاپ‌های حوزه نوآوری اجتماعی اقدام کنند. این استارتاپ‌ها می‌توانند در زمینه توسعه مشارکت‌های مردمی اثرگذاری بالایی داشته باشند.

 

معاون علمی و فناوری رییس جمهور همچنین افزود: حوزه نوآوری اجتماعی عموما کسب و کارهایی را شامل می‌شود که مردم را درگیر امور خیریه می‌کند و با ایجاد اعتماد میان مردم این امر را رونق می‌دهند. زیرا نوآوری باعث می‌شود این سرویس‌ها هر لحظه در دسترس باشد.

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics