تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

رفع تصرف ۵۷۷۵ متر مربع از اراضی دولتی در استان قزوین

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین از اجرای قطعی احکام قضایی صادره در رفع تصرف و خلع ید و قلع و قمع در اراضی دولتی واقع در آبیک و شینقر خبر داد.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری مهر،سیدهادی ابراهیمی اظهار کرد: پیرو ارجاع یک فقره حکم خلع ید و قلع و قمع له سازمان در اراضی دولتی واقع در شهرستان آبیک و مجاور روستای آبیک سفلی رفع تصرف شد.معاون املاک و حقوقی این اداره کل افزود: حکم قضایی صادره با حضور نماینده اجرای احکام دادگستری شهرستان آبیک، عوامل یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن و نماینده حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان به اجرا درآمد که در همین خصوص از ملک موضوع حکم به متراژ هفت هزار و ۴۵۱ متر مربع رفع تصرف بعمل آمد.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

ابراهیمی افزود: همچنین پیرو ارجاع یک فقره حکم خلع ید له سازمان از اراضی دولتی واقع در منطقه کورانه و حریم روستای شینقر به یگان حفاظت اداره کل، پیگیری مراتب در دستور کار یگان حفاظت قرار گرفت.

 

وی بیان کرد: در همین راستا با مراجعه حضوری شخص فرمانده یگان، بازدید از صحنه و با هماهنگی های صورت گرفته قبلی، حکم قضایی صادره با حضور دادورز اجرای احکام مدنی دادگستری قزوین، عوامل یگان حفاظت و نماینده حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان به اجرا درآمد که در همین خصوص از ملک موضوع حکم به متراژ پنج هزار و ۲۲۴ متر مربع رفع تصرف شد.

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics