تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

پرداخت ۲۰ درصد قرارداد اعضای تیم فوتبال شهرداری همدان/ تنها هستیم

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان بابیان اینکه در همدان تنها هستیم و کسی احوال تیم ما را نمی‌پرسد، گفت: تاکنون تنها ۲۰ درصد از قراردادهای اعضای تیم فوتبال شهرداری همدان پرداخت شده است.

به گزارش لحظه نگر مالی حسمان به نقل از خبرگزاری مهر، هادی گل‌محمدی با اشاره به تساوی شهرداری همدان برابر شهرداری آستارا اظهار داشت: در این دیدار داور در نیمه نخست یک پنالتی را برای تیم شهرداری همدان نگرفت و به راحتی از کنار آن گذشت.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

 

گل‌محمدی بااشاره به صحبت های عنوان شده پیرامون پنالتی دقیقه ۸۰ برای تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان کرد: اگر داور می‌خواست به نفع ما پنالتی بگیرد به راحتی از صحنه پنالتی تیم فوتبال شهرداری همدان در نیمه نخست نمی‌گذشت.

 

گل محمدی با بیان اینکه در این دیدار دروازه‌بان حریف بارها و روی هر صحنه ای وقت بازی را کشت، گفت: نباید روح و سلامت فوتبال و داوران را زیر سئوال ببریم و باید به تصمیمات احترام بگذاریم.

وی در ادامه با بیان اینکه در همدان تنها هستیم و کسی در همدان حتی احوال تیم ما را هم نمی‌پرسد و حتی نمی‌دانم اصلا اعضای شورای شهر اطلاع دارند که شهرداری در فوتبال تیم‌داری می‌کند؟ گفت: تاکنون تنها ۲۰ درصد قراردادهای اعضای تیم پرداخت شده است.

 

وی با بیان اینکه تیمی که قرارداد کل اعضای آن از سرمربی، کادر فنی و بازیکنان و تدارکات و پزشکیار تیم با کمتر از یک میلیارد بسته شده یکی از ۵ تیم کم هزینه لیگ دسته ۲ است، گفت: در شهر خودمان زمین به ما نمی‌دهند و سه هفته است که زمین مناسب برای تمرین نداریم و شاید یکی از عوامل افت تیم نداشتن تمرینات مناسب باشد.

 

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به نتایج تیم فوتبال شهرداری همدان تا به این هفته بیان کرد: در خانه ۴ برد و ۲ تساوی در کارنامه داریم و ۸۰ درصد امتیازها را کسب کرده‌ایم و از ۵ بازی خارج از خانه نیز ۳ تساوی و ۲ باخت داشتیم که بابت باخت به اروند خودم را نمی بخشم اما تا اینجای کار با یک بازی کمتر عملکرد بدی نداشتیم.

 

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics