تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

پرداخت اقساطی حق بیمه‌ محصولات کشاورزی میسر شد

سرپرست صندوق بیمه محصولات کشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: پرداخت اقساطی حق بیمه‌ محصولات کشاورزی میسر شده و فرصتی مناسب برای بهره برداران است .

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از چابک آنلاین، سینا رئیس نیا اعلام کرد: صندوق بیمه کشاورزی براساس توافقات انجام شده، تعرفه های جدید، جذاب و متنوعی را برای توسعه بیمه و حمایت از این محصول محاسبه و ارائه کرده است که با عملیاتی شدن آن فصل نوینی در حمایت نظام مند از بیمه محصولات کشاورزی شکل خواهد گرفت.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی با بیان اینکه در سال زراعی گذشته خسارت دیدگان بخش کشاورزی و دامی در استان ۲۸ میلیارد و ۳۰۷ میلیون ریال از صندوق بیمه محصولات کشاورزی غرامت دریافت کردند و ۸۴۸ میلیون ریال نیز تهاتر شد، افزود: در دو هفته آینده مابقی غرامت سال زراعی ۹۷-۹۸  کشاورزان پرداخت می شود و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

 

سرپرست صندوق بیمه محصولات کشاورزی استان با بیان اینکه کشاورزانی که تمایل به بیمه محصولات دارند و در گذشته نیز دچار خسارت شده‌اند، می‌توانند سال زراعی جاری از محل غرامت به صورت تهاتر (پایاپای) نسبت به بیمه محصولات خود اقدام کنند، ادامه داد: کشاورزان همچنین می‌توانند محصولاتشان را به صورت اقساط بیمه کنند .

منبع خبر: چابک آنلاین
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics