تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

پیش‌بینی صادرات یک میلیون بشکه نفت واقعی است/راهکار مناسبی یافتیم

معاون سازمان برنامه با بیان اینکه لایحه بودجه ۹۹ را با وضعیت کشور منطبق کرده‌ایم،گفت: راهکارهای مناسبی یافته ایم و اعلام صادرات یک میلیون بشکه نفت برای سال آینده یک عدد واقعی است.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری مهر، حمید پورمحمدی در پاسخ به این سوال که چرا علیرغم شرایط تحریمی کشور و میزان صادرات سال جاری نفت، در لایحه بودجه سال 99 کل کشور صادرات نفت یک میلیون بشکه پیش بینی شده است؟ اظهار داشت: در سال های مختلف دولت همواره میزان صادرات نفت خود را پیش بینی و عدد را کم و زیاد می کند.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

معاون سازمان برنامه و بودجه کشور افزود: در سالهای 95 و 96 میزان صادرات نفت ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار بشکه بود که این عدد را در لایحه و قانون بودجه امسال به یک میلیون و ۴۰۰ هزار بشکه کاهش دادیم اما به دلیل تشدید تحریم ها، در ابتدای امسال این عدد را به ۳۰۰ هزار بشکه تعدیل کردیم. وی گفت: در ادامه دوباره خود را با وضعیت جدید منطبق کردیم و راهکارهای مناسبی یافتیم. از این رو اعلام صادرات یک میلیون بشکه نفت برای سال آینده یک عدد واقعی است.

 

قطع کردن وابستگی بودجه جاری به نفت «ریل گذاری جدید» است

پورمحمدی در ادامه با بیان اینکه مشکلاتی که تحریم برای صادرات نفت ایجاد کرد موجب شد این تهدید را به فرصت تبدیل کنیم، افزود: در سال آینده از منابع حاصل از صادرات نفت برای هزینه های جاری استفاده نخواهیم کرد و این مبلغ را صرف طرح های عمرانی می کنیم.

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics