تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

مالیات،بدهی پردرآمدها به مردم است/سامانه اعلام فساد اجرایی می شود

وزیر اقتصاد از اجرایی شدن سامانه اعلام فساد از طریق مردم در روزهای آینده خبر داد.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری مهر، فرهاد دژپسند در حاشیه مراسم دوازدهمین سالروز تاسیس بانک قرض الحسنه مهر ایران در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که اخیرا ویدئویی از نشست کمیسیون بهداشت مجلس منتشر شده که در آن اعضا برای دریافت نشدن مالیات پلکانی پزشکان هم قسم شده اند، اظهار داشت: من این ویدئو را ندیده ام، اما مالیاتی که اخذ می‌شود حق ملت ایران و بدهی صاحبان درآمد به کل مردم جامعه است.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی با بیان این که اگر من از دریافت مالیات، خودداری کنم خود را بدهکار ۸۰ میلیون مردم ایران کرده ام، اضافه کرد: وزارت اقتصاد اهتمام جدی دارد که با ابزارهای در اختیار، فرار مالیاتی را به حداقل برساند و خوشبختانه در این باره، قانون صندوق‌های مکانیزه هم تصویب شده که به کمک ما خواهد آمد.دژپسند با بیان این که یقین دارم مسئله مالیات پزشکان را حل می‌کنیم، گفت: در آینده نزدیک جلسه‌ای با هیئت مدیره سازمان نظام پزشکی، مسئولان وزارت بهداشت و سازمان امور مالیاتی برگزار خواهیم کرد تا راهکارهای تحقق این درآمد را بررسی کنیم.

 

وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره مشترک بودن مسیر خروجی کالاهای صادراتی فاسدشدنی با دیگر کالاهای صنعتی در گمرک، افزود: کریدورهای صادراتی به وزارت راه برمی گردد به طور نمونه شاید این وزارت خانه بخواهد مسیر پروازی ویژه‌ای برای صادرات گل ایجاد کند، اما ما در گمرک آمادگی داریم که اگر کریدور صادراتی برای محصولات فاسدشدنی از سوی وزارت راه آماده شود ما هم توقف کالاهای فاسدشدنی را در گمرک به حداقل برسانیم.

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

فاطمه مستانی |   1399/05/12 09:48:51   |
0     0
بدون دریافت مالیات نظام خدمات عمومی و تامین اجتماعی تعطیل و بار بدهکاری دولت در تمام حوزه‌‌های اقتصادی میان مردم سرشکن می‌شود. در واقع این مصرف‌کنندگان خدمات عمومی و دریافت‌کنندگان یارانه‌های آشکار و پنهان هستند که باید تاوان کم شدن درآمدهای مالیاتی دولت را با از میان رفتن نظام‌ یارانه‌ای پس بدهند. بنابراین از یک نظام تو در تو صحبت می‌کنیم که ریزش یک آجر به تدریج کل ساختمان را بر سر مصرف‌کنندگان عمدتا کم درآمد تخریب می‌کند. پس مالیاتی که اخذ می‌شود حق ملت ایران و بدهی صاحبان درآمد به کل مردم جامعه است.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
لعیا حیدری |   1399/05/12 17:39:52   |
0     0
وزارت اقتصاد اهتمام جدی دارد که با ابزارهای در اختیار، فرار مالیاتی را به حداقل برساند.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
مهلا زارع |   1399/06/05 22:08:29   |
0     0
بدون دریافت مالیات نظام خدمات عمومی و تامین اجتماعی تعطیل و بار بدهکاری دولت در تمام حوزه‌‌های اقتصادی میان مردم سرشکن می‌شود. در واقع این مصرف‌کنندگان خدمات عمومی و دریافت‌کنندگان یارانه‌های آشکار و پنهان هستند که باید تاوان کم شدن درآمدهای مالیاتی دولت را با از میان رفتن نظام‌ یارانه‌ای پس بدهند. بنابراین از یک نظام تو در تو صحبت می‌کنیم که ریزش یک آجر به تدریج کل ساختمان را بر سر مصرف‌کنندگان عمدتا کم درآمد تخریب می‌کند. پس مالیاتی که اخذ می‌شود حق ملت ایران و بدهی صاحبان درآمد به کل مردم جامعه است.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
زهرا سلیمانی |   1399/06/06 21:36:41   |
0     0
کریدورهای صادراتی به وزارت راه برمی گردد به طور نمونه شاید این وزارت خانه بخواهد مسیر پروازی ویژه‌ای برای صادرات گل ایجاد کند، اما ما در گمرک آمادگی داریم که اگر کریدور صادراتی برای محصولات فاسدشدنی از سوی وزارت راه آماده شود ما هم توقف کالاهای فاسدشدنی را در گمرک به حداقل برسانیم.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics