تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

بی‌توجهی مسئولان به آثار تاریخی دامغان/ معادن آماده سرمایه‌گذاری

نماینده دامغان در مجلس بابیان اینکه آثار تاریخی این شهرستان مورد بی‌توجهی مسئولان هستند، گفت: این آثار علاوه بر هویت تاریخی، ظرفیت جذب گردشگران هستند.

به گزارش لحظه نگر مالی حسمان به نقل از خبرگزاری مهر، ابوالفضل حسن بیگی ظهر شنبه در جلسه مشترک شورای برنامه‌ریزی و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه مردم دامغان از عدم ‌توجه به آثار تاریخی و گردشگری به دلیل اقدامات انجام‌شده و تخریب آن‌ها، رنج می‌برند، تأکید کرد: آثار تاریخی دامغان مورد بی‌توجهی مسئولان هستند.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی افزود: اگر راه‌آهن از تپه حصار عبور می‌کرد و مردم و گردشگران خارجی و داخلی بی‌مهری‌ها و تخریب‌ها در تپه حصار که ریشه تاریخ است را می‌دیدند، شاهد بی‌مهری‌های انجام‌شده نبودیم.

 

نماینده دامغان در مجلس، گفت: این شهرستان به‌عنوان صددروازه هویتی تاریخی و فرهنگی دارد و همچنین وجود بناهای مختلف تاریخی در دامغان می‌تواند سبب سرازیر شدن گردشگران داخلی و خارجی باشد.

 

حسن بیگی در دیگر بخش سخنان خود، تأکید کرد: زیرگذر روستای قدرت‌آباد یکی از مسائلی است که باید پیگیری شده و به‌عنوان مطالبه مردمی صورت پذیرد.

 

وی با بیان اینکه محورهای ساری- دامغان (امیرآباد، گلوگاه)- معلمان- سمنان، رشم- جندق بهترین، به‌صرفه‌ترین و اقتصادی‌ترین مسیر در خصوص کری دور شمال به جنوب در استان هستند، تأکید کرد: دامغان دارای ظرفیت‌های ویژه‌ای در حوزه راه و حمل و نقل است.

 

عضو خانه ملت گفت: مخازن معادن ما در جنوب دامغان و شاهرود از ظرفیت های بسیار بالایی برخوردار و آماده سرمایه‌گذاری است که نیاز به فرآهم کردن زیرساخت‌ها برای حضور بخش خصوصی دارد.

 

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics