تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

۴۶۹ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در استان همدان فراهم شده است

استاندار همدان گفت: طی ۲ سال ۴۶۹ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در استان همدان فراهم شده است.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری مهر، سیدسعید شاهرخی ظهر شنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان که با حضور معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور برگزار شد عنوان کرد: نرخ واگذاری مسئولیت به بانوان در استان همدان از  ۱۰.۸ درصد به بیش از ۱۱.۵ درصد افزایش یافته است.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی با بیان اینکه نگاه به حضور بانوان در عرصه مدیریتی باید تغییر کند، گفت: نباید هیچ طرح و سرمایه گذاری معطل بماند کمااینکه مبنای تصمیم‌گیری برای توسعه استان همدان حرکت بر اساس برنامه است‌.
شاهرخی توجه ویژه به نقش‌آفرینی زنان و جوانان را از برنامه‌های محوری دولت برشمرد و گفت: زنان باید در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی نقش آفرینی کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه همدان، استان نخست کشور در جذب تسهیلات روستایی است و در طول ۲ سال ۴۶۹ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در استان همدان فراهم شده است، گفت: از محل تسهیلات روستایی تاکنون حدود ۶ هزار شغل در استان همدان ایجاد شده است.
شاهرخی با بیان اینکه سالانه باید ۵ هزار میلیارد سرمایه گذاری در استان همدان انجام شود، گفت: امیدواریم نرخ بیکاری تا پایان برنامه ششم توسعه طبق برنامه تعیین شده به ۷ درصد برسد.


وی با بیان اینکه در چارچوب تدوین سند راهبردی توسعه استان همدان هر ساله بیش از پنج هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در استان صورت می‌گیرد، گفت: در ۳ سال آینده و به عبارتی تا پایان برنامه ششم توسعه باید ۱۵ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری و ۶۰ هزار شغل جدید در این استان همدان ایجاد شود.
استاندار همدان تاکید کرد: بر اساس سند راهبردی تدوین شده در استان همدان تا برنامه ششم توسعه، ساز و کار و راهنمای هر کدام از بخش‌های تولیدی و صنعتی استان مشخص شده و همه دستگاه‌ها باید براساس آن اقدام کنند.
 

وی به موضوع انتخابات نیز اشاره کرد و گفت: ۴۳۹ نفر در انتخابات مجلس یازدهم در استان همدان ثبت نام کردند که نسبت به دوره گذشته ۴۸ درصد افزایش ثبت نام صورت گرفته است.
شاهرخی عنوان کرد: تعداد ۳۹ نفر از بانوان استان همدان برای کاندیداتوری مجلس یازدهم ثبت‌نام کردند که این تعداد در دوره دهم ۲۷ نفر  و در دوره نهم ۵ نفر بوده است.

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics