تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

احصای ۱۶ چالش اصلی برای پایان‌نامه‌ها

رئیس دانشگاه آزاد گفت: ۱۶ چالش ملی با ۱۰ هزار و ۷۰۰ موضوع در سامانه پایش احصاء شده است.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری ایسنا، محمدمهدی طهرانچی در همایش هفته پژوهش در کمیته امداد با بیان اینکه امام خمینی(ره) سازمان بهزیستی دولتی را تنها مامور نکرد که به فقرا خدمت‌رسانی کند، بلکه یک نگاه نو بنیان گذاشت، اظهار کرد: مخاطبان کمیته امداد فقط محرومان و مستضعفان نیستند، بلکه کل جامعه اسلامی مخاطبان آن هستند و اگر در نگاه تربیتی که مردم در این خصوص دارند اختلال ایجاد شود، این چرخه دیگر کار خودش را به درستی انجام نخواهد داد.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی با بیان اینکه کمیته امداد برایش مهم است که در کتب تربیتی چگونه نسل آینده را، تربیت کند، ادامه داد: ما فقط توانمندسازی محرومان را مدنظر نداریم، بلکه تربیت متمولین هم در این حوزه مهم است و اگر تربیت اجتماعی، نگاه به یتیم به عنوان فرد نیازمند را اصلاح کند، کمیته امداد هم در انجام هدفش موفق‌تر خواهد بود.

 

طهرانچی با بیان اینکه سازمان‌های اجتماعی بزرگ‌ مقیاس درگیر نکاتی هستند که این نکات اداره آنها را پیچیده می‌کند، تصریح کرد: این سازمان‌ها اگر به آن نکات توجه نکنند، به یکباره از محوریت جامعه خارج می‌شوند. در زمینه کمیته امداد ۸۵ میلیون جامعه اسلامی جزء کنشگرهای آن هستند. موضوع چند وجهی بودن مسئله فقر کمکی به این موضوع نمی‌کند، بلکه باید توانمندسازی چندوجهی را نیز مدنظر قرار دهیم.رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه با تمام توان در کنار کمیته امداد قرار هستیم، ادامه داد: در دانشگاه آزاد با اجرای طرح پایش سامانه‌ای طراحی شده و چالش‌های اساسی کشور مورد توجه قرار گرفته است برهمین اساس ۵۰ درصد دانشجوها در سامانه نظام موضوعات، موضوع پایان‌نامه خود را انتخاب می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه ۱۶ چالش ملی با ۱۰ هزار و ۷۰۰ موضوع در این سامانه قرار گرفته است، افزود: نظام موضوعات کمیته امداد هم در دسترس اساتید قرار می‌گیرد. سالانه ۱۰ هزار رساله دکتری و ۵۰ هزار رساله کارشناسی ارشد تولید می‌شود که امیدواریم به نهضت تربیتی و توانمندسازی کمک کند. در پایان این مراسم تفاهم نامه‌ای نیز در حوزه توسعه شرکت‌های دانش بنیان و کارآفرین  بین کمیته امداد و دانشگاه صنعتی شریف  و دانشگاه آزاد امضا شد.

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics