تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

صالحی امیری: ۲۰ میلیارد هزینه ارزی برای المپیک ۲۰۲۰ داریم/ باید از چالش‌های تیم امید عبور کنیم

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: من به همراه وزیر ورزش و رئیس فدراسیون فوتبال امیدواریم از چالش‌های پیش‌روی تیم امید برای صعود به المپیک عبور کنیم.

رضا صالحی امیری در پایان دومین نشست هم اندیشی کمیسیون‌های کمیته ملی المپیک گفت: برای المپیک در سه سطح فعالیت داریم؛ سطح اول آمادگی فدراسیون‌ها است و قهرمانان ما در داخل و خارج کشور در حال برگزاری اردو هستند. سطح دوم ستاد عملیاتی با ریاست سجادی است و با فدراسیون‌ها جلسات برگزار می‌شود. سطح بعدی در ستاد عالی است که جلسات هفتگی داریم و تمام مراحل آمادگی و  کسب سهمیه را بررسی می‌کنیم. پیش‌بینی می‌کنیم سهمیه ما بیشتر از دوره قبل باشد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی افزود: باید با شناخت رقبا و آمادگی لازم و شناخت روحی ورزشکاران عمل کنیم و مطالبات مردم را نباید بالا برد. باید خودمان را با واقعیت‌ها منطبق کنیم.

رئیس کمیته ملی المپیک در خصوص تیم فوتبال امید گفت:  برای تیم امید، ما و وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال حداکثر توان را به کار گرفتیم. رقبای جدی اولین مانع هستند. چین، ازبکستان و کره جنوبی رقبای ما هستند که عبور از آنها سخت است. با تیم امید و کادر فنی دیدار داشتیم و نیازهای آنها را شنیدیم. مشکل بعدی بحث باشگاه‌ها است و برای دادن بازیکن مشکل دارند که حل آن با فدراسیون فوتبال است. همچنین آنها نیازمند اردو هستند. این چالش‌ها را داریم و من و وزیر و تاج امیدواریم از آن عبور کنیم‌.

 

صالحی امیری در خصوص بودجه سال 99 کمیته ملی المپیک عنوان کرد: در مورد بودجه در مرحله پیشنهاد هستیم و آنچه از صحن مجلس  خارج و در شورای نگهبان تصویب شد، بودجه  ما است. باید مسیر طی شود و ببینیم  چه می‌شود. هر چه دولت کمک کند، برای فدراسیون‌ها هزینه می‌کنیم. برای المپیک 2020 به 20 میلیارد تومان هزینه ارزی نیاز داریم.

 

وی در خصوص خزانه‌دار کمیته المپیک گفت:  سه نفر را پیشنهاد کردیم و هر کدام را خزانه‌داری کل انتخاب کند، خزانه‌دار خواهد شد. این سه نفر فعلا در ورزش خزانه‌دار هستند. رئیس کمیته ملی المپیک در خصوص اظهارات محمد بنا درخصوص حمایت از فوتبال خاطرنشان کرد: در این هفته با دبیر و محمدی و بنا جلسه داشتیم. در مجموع شرایط کشتی را مثبت می‌بینم. دبیر از مدیران خوب و محمدی و بنا نیز از  مربیان با تجربه هستند. در المپیک به کشتی امیدواریم.

 

منبع خبر: تسنیم
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics