تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

قیمت طلا امروز

قیمت طلا در آغاز مبادلات امروز چهارشنبه تحت تاثیر تحلیل های مختلف از توافق تجاری آمریکا و چین، تغییر چندانی نداشته است

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از طلا، در حالی که سرمایه گذاران و تحلیلگران بین المللی دیدگاه های مختلفی درباره توافق تجاری موقت آمریکا و چین دارند، انتشار آمارهای مثبت اقتصادی در آمریکا نیز موجب شده است تا قیمت جهانی طلا با تغییر چندانی روبرو نشود.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

بر اساس این گزارش قیمت هر اونس طلا امروز بدون تغییر نسبت به روز گذشته به 1475 دلار رسیده است.تازه ترین آمارهای رسمی نشان می دهد تولیدات صنعتی آمریکا در ماه نوامبر با افزایش چشمگیری روبرو شده است و تعداد مجوزهای ساخت و ساز مسکن در آمریکا نیز به بالاترین سطح خود در 12 سال و نیم اخیر رسیده است.

 

شاخص سهام در بازارهای آسیایی نیز به بالاترین سطح خود در 18 ماه اخیر رسیده است. ارزش دلار آمریکا در برابر سایر ارزهای معتبر بین المللی نیز به بالاترین حد خود در یک هفته گذشته رسیده است.رابرت لایتهایزر نماینده تجاری آمریکا نیز روز سه شنبه گفت: جزئیات مربوط به توافق تجاری آمریکا و چین در حال نوشته شدن است.

 

جنگ تجاری 17 ماهه آمریکا و چین تاثیر منفی زیادی بر اقتصاد جهانی داشته و موجب رشد 15 درصدی قیمت طلا شده است.آمریکا قصد دارد با اجرای 5 قانون مختلف صادرات فناوری های پیچیده به کشورهای دشمن از جمله چین را محدود کند.تعداد بیشتری از سیاستگذاران فدرال رزرو آمریکا از موضع این بانک در عدم تغییر نرخ بهره در شرایط کنونی حمایت کرده اند.

منبع خبر: طلا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics