تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

توصیه های بانک ملی در پی اختلالات خدمات پیامکی

بانک ملی ایران اعلام کرد: اختلال ایجاد شده در دسترسی مشتریان به خدمات پیامکی این بانک ناشی از مشکلات زیرساختی خارج از بانک است.

 

روابط عمومی بانک ملی ایران، پس از دریافت اطلاعاتی مبنی بر بروز اختلال در خدمات نیازمند پیامک، بررسی های لازم از سوی این بانک صورت گرفت.


بانک ملی ایران با قدردانی از شکیبایی مشتریانی که دسترسی آنها به این خدمات طی روزهای اخیر با کمی مشکل مواجه شده است، اعلام کرد: مشکلات مربوط به حوزه بانکی نبوده ولی به دلیل اهمیت آرامش مشتریان، کارشناسان فنی و متخصصان حوزه فناوری اطلاعات بانک به طور مرتب با شرکتها و سازمانهای متولی حوزه زیرساخت به دنبال رفع مشکل هستند.


بانک ملی ایران به مشتریان خود توصیه کرد: پس از دریافت هر گونه پیامک مرتبط با تراکنش حساب بانکی، ابتدا شماره حساب بانکی موجود در پیامک را با شماره حساب خود مطابقت دهند و در صورت مغایرت، پیامک ارسالی را نادیده بگیرند.
همچنین همه راه های اطلاع از تراکنش بانکی مانند سامانه «بام»، پیام رسان «بله»، تلفن بانک و ... برای اطلاع از گردش حساب در اختیار مشتریان است تا از صحت پیامک مطلع شوند.


مشتریان بانک ملی ایران می توانند در نهایت به منظور اطمینان از هر گونه تراکنش مشکوک، با شعب بانک ملی ایران تماس گرفته و یا به آن ها مراجعه کرده و یا با بخش های پشتیبانی و ارتباط مردمی تماس بگیرند.


 از صبح امروز برخی مشتریان بانک ملی ایران در تماس با ایرنا از بروز اخلال در سامانه پیامکی این بانک و دریافت پیامک های نادرست درباره انتقال وجوه از حساب های خود خبر داده بودند.

 

منبع خبر: شهر خبر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics