تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

تحلیل و پیش بینی قیمت سکه امامی | اخبار مهم پیرامون قیمت سکه

دیروز در بازار طلا و سکه در حالی شاهد نزول قیمت بودیم که در صرافی ها شاهد صعود قیمت دلار و نزدیک شدن به مرز کانال ۱۳ هزار تومان بودیم. طلا و ارز راه خود را از یکدیگر جدا کرده اند+تحلیل تکنیکال قیمت سکه امامی و اخبار مهم پیرامون قیمت سکه

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از طلا، تحلیل و پیش بینی قیمت سکه امامی دیروز در بازار طلا و سکه در حالی شاهد نزول قیمت بودیم که در صرافی ها شاهد صعود قیمت دلار و نزدیک شدن به مرز کانال ۱۳ هزار تومان بودیم. طلا و ارز راه خود را از یکدیگر جدا کرده اند. شورای جهانی طلا در آخرین گزارش اعلام کرده که میزان ذخایر طلای جهانی در بازه سالانه روند افزایشی را ثبت کرده است.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید


بر اساس این گزارش، برخی از بانک‌های مرکزی نظیر ترکیه و روسیه، سهم ذخایر طلای خود را در ماه اکتبر افزایش دادند. به‌دلیل افزایش ریسک‌ها در اقتصاد جهانی، بسیاری از بانک‌های مرکزی در تلاش هستند که سهم دلار را از ذخایر ارزی خود کاهش دهند و به دنبال افزایش ذخایر طلا باشند.با وجود این که مرکز آمار خود را تنها مرجع اعلام نرخ تورم و رشد اقتصادی دانسته و تاکید شورای عالی آمار نیز بر این است، ۹ ماه از سال می گذرد و خبری از اعلام نرخ رشد اقتصادی در فصول امسال نیست. این در حالی است که اخیرا رئیس کل بانک مرکزی در سکوت مرکز آمار، اشاره ای به آمار رشد اقتصادی داشته است.


روز گذشته قیمت موفق به گذر از سطح مقاومت ۴۵۰۸۰۰۰ نشده و از این سطح به سمت پایین و سطح ۴۴۶۶۰۰۰ حرکت کرد و نزول خود را تا ۴۴۱۷۰۰۰ ادامه داد اما موفق به گذر از سطح حمایت ۴۴۰۸۰۰۰ نشده و معاملات امروز خود را با صعود آغاز کرد. با توجه به نزدیک شدن به شب یلدا انتظار صعود قیمت در طلا و سکه میرود.برای دوره های پیش رو در انتظار صعود قیمت تا سطح ۴۴۶۰۰۰ خواهیم بود. در صورت شکست سطح ۴۴۰۸۰۰۰ قیمت تا سطح ۴۳۸۰۰۰۰ نزول خواهد داشت.

منبع خبر: طلا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics