تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

رشد ۳۶۷۴ واحدی شاخص

شاخص بورس امروز در آخرین روز پاییز با رشد ۳۶۷۴ واحدی به ۳۵۳ هزار و ۹۹۶ واحد در پایان معاملات رسید.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری سنا، نگاهی به آمار معاملات امروز نشان می‌دهد که همه شاخص‌های بورس در پایان داد و ستدها با افزایش مواجه شدند.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

شاخص‌ قیمت وزنی – ارزشی با ۹۸۴ واحد افزایش به ۹۴ هزار و ۸۰۷ واحد رسید. شاخص کل هم وزن با ۹۸۴ واحد رشد به ۱۱۱ هزار و ۸۹۱ واحد، شاخص قیمت هم وزن با ۶۵۷ واحد افزایش، به ۷۴ هزار و ۷۴۷ واحد، شاخص آزاد شناور با ۴۹۸۴ واحد رشد، به ۴۲۰ هزار و ۷۷۹ واحد، شاخص بازار اول با ۲۹۱۷ واحد افزایش  به ۲۵۳ هزار ۳۶۲ واحد و شاخص بازار دوم با ۶۳۶۰ واحد رشد به ۷۳۷ هزار و ۵۵۰ واحد رسید.

امروز نمادهای پتروشیمی خلیج فارس، صندوق سرمایه‌گذاری امید، فولاد مبارکه، توسعه معادن و فلزات، صنعتی و معدنی گل‌گهر، مخابرات ایران و همراه اول از موثرترین نمادها در تقویت شاخص بودند.
نمادهای پرییننده بورسی هم مربوط به بانک تجارت به قیمت هر سهم ۴۸۸ ریال، بانک ملت ۶۱۵۵ ریال، بانک اقتصاد نوین ۳۳۶۴ ریال و نماد شرکت‌های صنایع شیمیایی، پالایش نفت اصفهان، ایران‌ترانسفو،‌ فولاد مبارکه، ماشین‌سازی اراک بود.
 

 به این ترتیب، معامله‌گران بورس امروز بیش از ۴.۷ میلیارد سهام، اوراق مالی و حق تقدم در قالب ۵۵۴ هزار نوبت معامله و به ارزش ۲۲۶۶ میلیارد تومان دادوستد کردند

منبع خبر: سنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics