تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

تکمیل هزار پروژه نیمه تمام ورزشی در کشور

یزد ـ معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر ورزش و جوانان از تکمیل هزار پروژه نیمه تمام ورزشی در کشور خبر داد و گفت: این پروژه ها به طور قطع در ورزش کشور رونق ایجاد خواهد کرد.

به گزارش لحظه نگر حسمان ، ژاله فرامرزیان جمعه شب در جمع مسئولان ورزش شهرستان اردکان با اشاره به تکمیل هزار پروژه ورزشی در کشور اظهار داشت: تکمیل این پروژه‌ها به تنهایی برای دولت امکان پذیر نبود و از ظرفیت بخش خصوصی به درستی برای تکمیل آنها استفاده شد.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی با تاکید بر اینکه برای تأمین نیازهای ورزش باید از ظرفیت‌های بخش خصوصی در قالب قانونی استفاده کرد، افزود: نیازهای ورزش کشور باید آمایش شود و از ظرفیت بخش خصوصی برای تأمین این نیازها استفاده شود.

 

فرامرزیان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مسائل و مشکلات هیئت‌های ورزشی در سطح کشور بیان کرد: بیشتر هیئت‌ها با مشکلات اعتباری و ساختاری مواجه هستند که تلاش ما رفع این مشکلات است و برنامه‌های خوبی در این راستا تدوین شده است.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر ورزش و جوانان همچنین با اشاره به اثرگذاری ورزش برخی شهرستانها در روند توسعه ورزش کشور ادامه داد: اردکان از جمله شهرستانهایی است که تیم‌های ورزشی قوی دارد و در ورزش کشور اثرگذار است.
 

فرامرزیان با اشاره به بازدیدی که از چند پروژه نیمه کاری ورزشی این شهرستان انجام شد، افزود: برای تکمیل این پروژه‌ها از سوی وزارت ورزش و جوانان مساعدت خواهد شد.

وی همچنین کمک به چند تشکل مردم نهاد این شهرستان و تأمین تجهیزات ورزشی را رهاورد سفر خود به شهرستان اردکان برای مردم این خطه اعلام کرد.

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics