تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

رشد ۵۰.۱میلیارد ریالی پرتفوی بورسی "وبیمه"

شرکت سرمایه گذاری صنعت بیمه در صورت های مالی ۱۲ماهه از رشد ۵۰میلیارد و ۱۳۹میلیون ریال پرتفوی بورسی خبر داد.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری مهر، شرکت سرمایه گذاری صنعت بیمه در اطلاعات و صورت های مالی ۱۲ماهه سود هر سهم را ۶۷ریال اعلام کرد که نسبت به مدت مشابه سال مالی گذشته ۶۳درصد کاهش یافته است.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

این شرکت در گزارش ۱۲ماهه سود عملیاتی را  ۵۰میلیارد و ۴۵۵میلیون ریال اعلام کرد که نسبت به مدت مشابه سال مالی۱۳۹۷ معادل ۶۳درصد کاهش یافته است. در این گزارش سود خالص نیز با کاهش ۶۳درصدی به ۵۰میلیارد و ۵۳۱میلیون ریال و سود انباشته پایان دوره با کاهش ۵درصدی به ۵۰۱میلیارد ریال رسید.
"وبیمه" در صورت خلاصه سرمایه گذاری های خود اعلام کرد که پرتفوی سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس ۵۰میلیارد و ۱۳۹میلیون ریال افزایش یافته است.


همچنین در این صورتخلاصه بهای تمام شده با افزایش ۱۲۲میلیارد ریالی به مبلغ ۲۹۲میلیارد ریال رسید وارزش بازار آن نیز با افزایش ۱۶۵میلیارد ریالی به بهای ۳۴۲میلیارد ریال بالغ شد.
این شرکت در سال مالی مورد گزارش، کل مبلغ بهای تمام شده سهام خریداری شده در بورس را یک هزار و ۴۳۸میلیارد ریال اعلام کرد. علاوه بر این در اطلاعیه منتشر شده کل مبلغ واگذاری یک هزار و ۳۹۳میلیارد ریال بوده که سود این واگذاری ها به ۷۱میلیارد و۶۷۶میلیون ریال رسید.


شرکت سرمایه گذاری صنعت بیمه در تشریح اهداف خود در خصوص ترکیب پرتفوی اعلام کرد که قصد دارد از فعالیت های شرکت داری و کاهش سرمایه گذاری خارج شده و در بخش املاک و مستغلات و مطابق با اساسنامه شرکت و تمرکز بر سرمایه گذاری در بازار سرمایه اقدام کند. همچنین به منظور شناسایی مشتریان بالقوه جهت فروش یکجای واحدهای پروژه تجاری- اداری گلستان خیام یا تهاتر سهم الشرکه شرکت در این پروژه با پروژه های کوچکتر و با نقدشوندگی بهتر بازاریابی های مناسب داشته باشد.

علاوه بر این "وبیمه" اصلاح پرتفوی بورسی و فروش سهام راکد با وضعیت عملیاتی ضعیف و جایگزینی آنها با سهام پر پتانسیل با وضعیت بنیادی و عملیاتی مناسب و انتظار کسب حداکثر بازدهی قابل دسترس در سال جاری و سال های آتی را در دستور کار خود قرار داده است.

منبع خبر: سنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics