تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

رسالت مدیران استان قزوین عزم جدی در حل مشکلات سرمایه گذاران است

مدیرکل دفتر جذب و سرمایه گذاری استانداری قزوین گفت: مهمترین رسالت مدیران اقتصادی در استان حل مشکلات سرمایه گذاران و صنعتگران و تسریع و روان سازی امور برای رونق تولید است.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری مهر، جلسه سرمایه گذاری و بررسی مشکلات صنعتگران روز یکشنبه در محل اداره کل جذب و سرمایه گذاری استانداری قزوین تشکیل شد.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

مرتضی علیخانی در این جلسه اظهار داشت: امروز شرایط اقتصادی کشور ویژه است و همه وظیفه داریم با تسهیل در امور سرمایه گذاران برای حل مشکلات همت کنیم.

وی بیان کرد: مهمترین دغدغه امروز کشور ایجاد اشتغال و رونق تولید است و این کار با فعال کردن واحدها و کمک به به رفع موانع سرمایه گذاری محقق می‌شود.

وی یادآور شد: وقتی قوانین و مقررات در برخی مواقع دست و پای صنعتگر را بسته قرار نیست ما هم در جلسات با سخت گیری بی مورد مشکلات را بیشتر کنیم لذا همه مدیران مرتبط وظیفه دارند با نگاه کمک به صنعتگر و تولیدکننده به رفع مشکلات کمک کنند و تفسیر قانون هم به نفع سرمایه گذار باشد.


مدیرکل دفتر جذب و سرمایه گذاری استانداری قزوین اظهار داشت: یکی از مسائل اهلیت داشتن سرمایه گذار است که این مورد بادی در ابتدای کار با دقت صورت گیرد تا در ادامه فعالیت‌ها با مشکلات بیشتر مواجه نشویم.

 

در ادامه این جلسه صاحبان چند واحد تولیدی و یک واحد گلخانه مشکلات خود را در حوزه مجوز غذا و دارو، محیط زیست و آزاد شدن زمین صنعتی مطرح کردند که همکاری لازم برای حل آنها صورت گرفت.

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics