تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

۴۰۰۰نفر برای انتصاب در پست‌های مدیریتی وزارت جهاد ارزیابی می‌شوند

رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری وزارت جهاد کشاورزی از اجرای پروژه ملی مدیریت استعداد در استان سمنان به‌صورت پایلوت خبر داد و گفت: چهار هزار نفر در کل کشور برای این طرح ارزیابی می‌شوند.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری مهر، ابوالقاسم ورداسبی صبح یک‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی جهاد کشاورزی سمنان بابیان اینکه طرح ملی مدیریت استعداد به‌عنوان یکی از دو پروژه‌ای که وزارت جهاد در راستای اجرای مصوبات دولت و شورای عالی اداری دنبال می‌کند، ابراز داشت: هدف از اجرای این طرح انتخاب و انتصاب مدیرانی است که قابلیت و توانایی به‌کارگیری پست‌های مدیریتی را داشته باشند.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی بابیان اینکه پروژه ملی مدیریت استعداد با همکاری سازمان اداری و استخدامی کانون ارزیابی و توسعه مدیران راه‌اندازی شد، افزود: با راه‌اندازی این کانون در ستاد مرکزی، در سازمان‌های جهاد کشاورزی استان نیز پردیس کانون ارزیابی و توسعه مدیران راه‌اندازی می‌شود که نخستین کانون امروز در استان سمنان افتتاح شد.


رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری وزارت جهاد کشاورزی بابیان اینکه پروژه ملی استعدادها در استان سمنان به‌صورت پایلوت اجرا می‌شود، ابراز داشت: در پروژه نظام مدیریت استعدادها توانایی افراد در رهبری، مدیریت تعارض، مدیریت زمان و خلق ایده سنجیده خواهد شد.


ورداسبی بابیان اینکه تاکنون در کل کشور چهار هزار نفر برای انتصاب به پست‌های مدیریتی از کارشناسان، مدیران پایه، مدیران میانی و ارشد ارزیابی شدند، تصریح کرد: افراد پس از ارزیابی بر اساس شرایط و مؤلفه‌ها طبق نمره دسته‌بندی و در دوره‌های تعریف‌شده توانمند خواهد شد و سپس در قالب بانک اطلاعات در اختیار استان قرار می‌گیرد.
 

وی بابیان اینکه در استان سمنان طی مرحله نخست تعداد ۱۵۰ نفر واجد شرایط بودند، افزود: قرار است طی مدت یک هفته ارزیابی این افراد صورت گیرد و سپس در پایان نتایج حاصله به سازمان اداری استخدامی اعلام و برای سراسر کشور ابلاغ می‌شود.

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics